Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Litet rum med poolaccess, ingenstans att sitta, lägg upp resväskor, inget flaskvatten, kaffe/ te. Inga failiteter, en flaska body wach. Halvkallt kylskåp inget isfack, köpa en liten påse is 2€! Finns det apelsiner i Grekland, pulverjuice till frukosten, som inte var värd att betala för. Bra städ! Bra sängar, prassliga kuddar.

2  Tack Lena V
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Vi bodde 1 vecka på detta hotell. Bra poolområde med gott om solstolar. Stranden var bred med fin sand. Rummet var rent och fräscht med bra städning. Många klagade på frukosten. Vi fixade själva på rummet. Fanns kylskåp och vattenkokare. Läget på hotellet är bra. Gångavstånd till Platanias och busshållplats precis utanför som tog oss till Chania på 20 min. Och till sist, sängarna var riktigt sköna. Som sagt, vi har inget att klaga på.

1  Tack thomaspQ7200ET
Omdömet skrevs 17 juni 2018

Bra anläggning med fina rum och ett bra poolområde men servicen och framförallt frukosten måste bli bättre en frukost utan apelsinpress för apelsiner i ett apelsintätt område är inget man kan rekommendera så här måste man höja nivån

1  Tack Lars S
Omdömet skrevs 5 maj 2018

Är här för andra året i rad, personalen kände igen oss med detsamma och vi kände oss mer än välkomna tillbaka. Fantastisk mat vid strandrestaurangen, otroligt serviceminded personal, god frukost, sköna sängar, lugnt och skönt, rent på hela hotellområdet. Lyxigt!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Lina9093
Omdömet skrevs 29 april 2018

Ett av de bättre hotellen jag har bott på när jag varit på semester.
Sköna sängar och kuddar. Brukar vara rätt hårda sådana när man är på andra hotell på Kreta.
Personalen var bra och trevliga. Rent och fräscht överallt.
Har jag något klagomål så var det möjligen att fetaosten var lite torr och hård på restaurangen när man tog in grekisksallad.
Man får räkna med att gå ca 1 km in till stan för detta ligger en liten bit utanför.
Vi valde att inte ta någon frukost på hotellet då Lidel har en butik tvärs över gatan.
Vissa dagar gick vi in till stan och åt frukost.
Gymmet skulle behövas fräschas upp lite och få in lite mer och nyare saker.

Har bokat en ny resa till detta hotell i Juli/Augusti i år och är övertygad om att jag kommer tycka hotellet är bra då också :-)

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack BennyF250