Indigo Mare(Platanias)
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

Chryssana Beach Hotel(Kolymbari)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 95 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 308 US$/natt.

Blue Dome Hotel(Platanias)
Ermis Suites(Platanias)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 302 US$/natt.

Omdömet skrevs 25 augusti 2017

+ Fräscht välstädat lägenhetsrum.
+ Väl fungerande AC som ingår i priset (vilket det inte alltid gör i Platanias)
+ Mycket bra WiFi
+ Trevlig personal
+ Jättefin trädgård
+ Hjälpsam och Svensktalande ägare
+ Strandläge
+ Bra mörkläggning

- Dålig utrustning i pentrydel, saknade skärbräda och kniven var väldigt slö.
- Lite dålig ljudisolering - när "grannarna" gick in och ut i sin lägenhet lät det precis som att de var påväg in till oss.

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack N N
Sofia S, Γενικός Διευθυντής på Sonio Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2017

Tusen tack för en mycket fin beskrivning om din upplevelse här.

Jag önskar er en färgfull höst!

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Familjeägda Sonio Beach är en riktig pärla i Platanias! Den mysiga lilla gången ner från huvudgatan till hotellet ramas in av vackra exotiska blommor och havsutsikt. Rummen är enkla, men mysiga och välstädade. Hela hotellområdet kändes fräscht och genuint inrett. Läget var helt perfekt mellan huvudgatan och stranden. Personalen var vänlig och personlig. Allra bäst var den vackra restaurangen där vi både åt de bästa luncherna och middagarna på orten. Rekommenderas verkligen!

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack Matilda B
Sofia S, General Manager på Sonio Beach Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2017

Söta Matilda,

Tusen tack för denna väldigt välbeskrivna beskrivning av hela vår rörelse, Sonio Beach Hotel och Restaurang. Allt du skriver är verkligen det som även jag ser och känner, och som gör att vi här på Sonio varje dag strävar att just Du som gäst ska få uppleva detsamma.

Jag hoppas det är okej om jag kommer ta med denna kommentar på vår nya hemsida vi lanserar til höst:)

Tack igen!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Vilket ställe, trevlig personal och så service minded. Man rår om sig själv, förutom städning, sopor och bäddning. Personalen är så fantastiska och mysiga. Lägenheterna är mer en förväntat. Mysiga balkonger och man lär känna nya människor.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Jonna77s

Kära Jonna,

Tusen tack för din varma fina beskrivning om din vistelse här på Sonio Beach Hotel och Restaurang. Roligt att ni trivdes så bra:)

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Detta är de bästa stället för en lugn härlig solsemester. Litet mysigt familjehotell med trevlig personal ,utmärkta rum.Nära till stranden och en jättetrevlig restaurang där.Lätt och korta avstånd för att se sig omkring. Man kan hyra cykel eller åka buss.Inte långt till Chania som är en vacker stad att ströva i.

Bodde här: september 2016
Tack Barbro Ä

Tackar för "Favorit"-titeln,

En sådan härlig titel...Vi är så glada att Du Barbro hade en härlig solsemeter hos oss. Nu har ni hittat oss så välkomna tillbaka när ni har vägarna förbi...

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Otroligt bra service och världens bästa restaurang nere vid stranden men otroligt god mat för bra priser. Fint och fräscht , fantastiskt helt enkelt! Nära till andra restauranger och shopping längs gatan ovanför med.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Beatrice R

Tusen tack Beatrice för ditt fina betyg av vår restaurang.

Du är hjärtligt välkommen tillbaka.