Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Själva hotellet var jätte fint och trevligt. Däremot instämmer jag med tidigare recensioner att du behöver paxa en stol tidigt på dagen om du vill ha en, alternativt ta en vid 16 tiden när de flesta börjar lämna.

Var knappt i poolen, men stranden var väl trevlig. Sanden som finns på själva stranden blir varm som i en stekpanna, ha därför något under fötterna!

Det är i princip enbart sand i havet och är därmed inte så spännande med snorkling, detta kan ju inte hotellet påverka däremot.

Finns massvis med restauranger i närheten, och möjligheten finns att ta taxi till stan och andra områden. Kan rekommendera att ta resan med Apollo till Elafonisi.

Kylda och i min mening sköna sängar med!

Är i överlag nöjd efter två veckor!

Rumstips: Är det fullbokat så behöver du paxa en stol med en handduk tidigt under dagen ifall du vill ha en plats vid poolen/stranden (juni/juli 2021).
1  Tack Antonht
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Känns som att detta ställe lever på gamla meriter. Själva hotellet ligger fint vid stranden, om stenig sådan. Vi hade ingen fungerande tv en hel vecka och personalen tyckte att vi ska finna oss i situationen. Näst sista dagen fick vi ett brev från Apollo med en flaska vin och löfte om en kompensation som vi aldrig såg röken av.
Stenhård extrasäng, lyhört och inga solstolar efter kl 7 på morgonen. Personalen i restaurangen var trevlig men väldigt virrig. Vi betalade för halvpension men åt bara frukost där. Kan rekommendera Kyano, där vi åt många luncher och middagar.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack elviraild
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Vet inte vart man ska börja- dålig städning. Fick inga badhandukar till barnen. Solstolar räckte inte till gästerna. Maten var en katastrof - fanns inget för barn. Inte ens kunde dom erbjuda glass eller kaffe efter middagen. Poolerna städades aldrig. Som stängde av barn poolen en dag då det var någon som hade bajsat i den. Dom hällde bara i Rengörings pulver men inget mer gjordes.

1  Tack I3204WWmarier
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt och rent. Ganska lugnt och ganska bra personal. Fina lägenheter och bra städning. Nackdelen är en total katastrof då det kommer till solstolar. Vid 7 på morgonen svensk tid är rallyt igång. Hotellpersonalen gör inget för att stoppa eländet. Vissa solstolar ligger uppemot 5 timmar oanvända med handduk på. Hatar detta beteende. Är av den åsikten att ett hotell skall ha lika många solstolar som de tar gäster. Annars nog nöjd men funderar på att boka egen villa nästa gång så man får sova ut..

Rumstips: Var morgonpigg
2  Tack tius98
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Aldrig varit med om så sköna sängar utomlands! Sov bättre där än hemma!
Härliga pooler, fint hotellområde.
Vi bodde i en trerumslägenhet, badrummet lite litet till en lägenhet för så många personer. Städerskan diskade, men det var lite sämre med sopningen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack JMM76