Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 oktober 2019

Hotellet trevligt men glömde min arbets-IPAD på hotellrummet och märkte det direkt efter att jag satte mig på bussen till Chania.
Det går inte att få tag på den längre då Apollo hänvisar till ngt företag som jobbar med "lost & founds" och knappast existerar i verkligheten så vi försöker få kontakt med hotellet - inte ett svar. Fy sjutton för skithantering av gäster från både Apollo och hotellet.

Datum för vistelsen: september 2019
3  Tack Anders S
Omdömet skrevs 27 juni 2019 från mobil enhet

Bra frukost, rum och pooler. Rent och fint och bra gym. Städning varje dag. Jättebra resturang precis brevid med supergod mat (Kyano). Busshållsplats nära hotellet som tar en åt flera håll med modern buss.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Sara S
Omdömet skrevs 29 april 2019

Bra placerat hotell i utkanten av Platanias i tät anslutning till stranden. Fräscha rum och en god frukostbuffé erbjuds på hotellets egna restaurang. Promenadavstånd till centrum och buss i närheten som tar er till Chania.

Tack Rawtalents
Omdömet skrevs 8 november 2018

Platanias är en favorit ort där vi varit många gånger, nu i Oktober 2018 bodde vi på Santa Helena Beach resort,var det finaste hotell vi bott på i Platanias. Mest uppskattades de SKÖNA sängarna, poolområdet där det fanns sköna solsängar med tjocka madrasser,gratis solsängar även på stranden,Yoga på morgonen , bodde i 3 pers. I en 3-rumslägenhet med 3-balkonger,lägenheten var fräsch och fin. Saknade lådor och fläkt i köket,och fler krokar i duschrummet.

Rumstips: Tror alla rum har bra läge.
Tack ingwahl
Omdömet skrevs 6 november 2018

Mycket bra läge vid stranden (som dock är lite stenig).
Bra gym med bra AC.
Bra pool-områdesed väldigt bekväma solstolar, Detsamma gäller stranden. Dock lite för få.
Väldigt bra lekrum med mycket olika leksaker och spel.
Liten men bra lekplats, mestadels i skugga vilket är mycket bra.
Fina rum, men lite väl begränsad köksutrustning om en vill laga mat själv.
Sköna sängar, men inte extrasängen som var väldigt hård.
Bra AC i rummen
Serviceinriktad hotellpersonal, men hotellet tar INTE kort!!

1  Tack Jan S