Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

Helt ok hotell. Det bästa är definitivt läget, precis vid stranden. Gratis solstolar på stranden men man måste vara ute i god tid för att hinna få platser. Detta gäller både vid stranden och poolen.
Rummet var lagom stort för två personer. Extra plus då vi fick rum med havsutsikt. Dock var det dåligt tryck i duschen vilket gjorde att det tog lång tid att tex tvätta håret. Har inget att klaga på ang städningen.
Trevlig personal.
Gratis AC, safetybox och wi-fi.

Bodde här: augusti 2017
Tack rscw
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

jätte nöjda med detta Hotel. jätte trevlig personal och rena rum, tror absolut inte att städerskor skulle ta något från rummet som tidigare gäst skrev. God mat, extra plus att det serveras grekisk mat. bra läge, nära till allt. solstolar blev upptagna rätt snabbt men på vilken charter Hotel händer inte det?

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Daydream503505
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Till en början var jag och min vän väldigt nöjda med hotellet. Bra läge, fina rum och bra frukost. Enda negativa var att folk paxade solstolar, men det får man väl ta när det är charter.

MEN, efter några dagar blev min kompis klocka snodd i vårt rum. Hon hade en kväll glömt att låsa in den i safety-boxen och lagt den i sin necessär. När hon skulle ta på sig den nästa kväll var den borta. Vi letade igenom HELA rummet, centimetervis, men den var helt borta. Den enda förklaringen var att klockan måste ha blivit stulen av någon av städerskorna.

Vi gick ner till receptionen för att få hjälp. Jag förklarar att min kompis klocka är borta och att vi har letat igenom hela rummet noggrant utan att hitta den, förklarar också att den måste vara stulen. Mannen i receptionen ifrågasätter oss hånleendes och frågar om vi verkligen letat överallt. Jag svarar att "ja det är klart vi har, man vill inte anklaga någon för stöld i onödan". Han tar oss fortfarande inte på allvar och försvarar städerskorna. Efter ett tag gav vi upp och vände oss till vår researrangör istället.

Jag skulle inte åka tillbaka hit eller rekommendera hotellet till någon annan p.g.a. denna händelse. Om ni ändå väljer att åka hit så lås in ALLA saker av något som helst värde i safety-boxen då städerskorna uppenbarligen rotar igenom
ens saker och stjäl.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
2  Tack Passenger723491
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Pool/bad: Blev ganska besviken, för att få en solstol på hotellet så var man tvungen att ställa klockan på absolut senast 6.30 men gärna tidigare. Det gick inte att sova ut då platserna blev tagna direkt. Vid stranden fanns det ca 10 solstolar bara som också blev tagna direkt men för att kunna sola och bada på en fin del som inte var stenstrand eller full av tång och stora stenar i vattnet var man tvungen att gå ca 1km mot Agia Marina.

Städning: Okej

Rummen: badrummen var under all kritik och duschstrålen var väldigt dålig annars var rummen okej.

Servicen var okej, tycker restaurangpersonalen var väldigt trevliga och hotellvistelsen i sig var helt okej, ett medelbetyg. Hade dock inte rekommenderat hotellet till någon annan då det finns mycket bättre.

Bodde här: juli 2017
Tack 970 928
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Kom hem på midsommardagens morgon efter 1 veckas semester på detta hotell med en suverän städservice som till och med ställde våra solskyddstuber och annat i ordning. Rent och prydligt överallt, bra frukost- och lunchutbud i poolbaren och en suverän grillkväll mitt i vistelsen. Valmöjlighet mellan pool- eller havsbad. Åker definitivt tillbaka!

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Berit L