Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Rekommenderas starkt. Perfekt läge mitt i Platanias men ändå lugnt å skönt utan ljud från nattliv osv. Rent och fräscht samt trevlig personal! Fint strandläge med en tillhörande bra pool och mysig poolbar! Kommer definitivt tillbaka!

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Thomas Å
Omdömet skrevs 6 september 2017

Ett mysigt litet hotell precis vid stranden men med bra pol och bra restaurang med små rätter och god dryck där man klarar sig hela dagen. Hotellet har bra rum och balkonger och är mycket lugnt, välskött med trevlig personal

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 381mikaelj
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

En härlig lunchrestaurang som ligger nere vid havet. Kan varmt rekommendera deras Avokadosallad och Grekisksallad , bra priser och ett härligt par som driver den. God stämning
Lättast att hitta den strandvägen.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Annette L
Omdömet skrevs 21 juni 2015

Ett fräscht och rent hotell med underbar personal, fint poolområde och ett toppen läge just på stranden. Lägenheterna var rymliga, vi valde en tvårummare då prisskillnaden endast var 170 kr. Väldigt hårda och obekväma sängar då man inte använder bäddmadrasser. Lägenheterna var lite spartanskt inredda och lite dåligt med köksutrustning. Saknade hårfön. Annars så tycker vi att det var ett toppen hotell med perfekt läge en bit nedanför den värst trafikerade gatan.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack Annika_226
Omdömet skrevs 8 juni 2014

Till detta härliga hotell i Platanias kan man åka som par, barnfamilj eller med ett gäng vänner.
Detta hotell ligger PÅ stranden och har dessutom en härlig pool med utsikt över havet, helt underbart läge! Man har jättenära till ett stort utbud av restauranger och barer.
Personalen på hotellet var sååå trevlig och tillmötesgående. Fräscha rum och städning varje dag. Vid poolen finns även en liten "poolbar" som serverar dryck och god mat! Solstolarna vid poolen och på stranden var kostnadsfria för hotellets gäster. Dessutom kom den oerhört trevliga mannen som jobbar i baren vid poolen ut med frukt till oss varje dag när vi låg vid poolen, helt gratis!

Det enda som drar ner betyget liiite är att sängarna va rätt hårda. Jag upplever dock att detta är rätt vanligt på hotell i Grekland...? :)

REKOMMENDERAR ABSOLUT DETTA HOTELL.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack Linn H