“Tveksam lyxrestaurang?…”
Omdöme om Symposium

Symposium
Rankad som nr 10 av 157 Restauranger i Platanias
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 september 2021 från mobil enhet

Smaksäkert! Dock inget som levde upp till förväntningarna på denna omnämnda högstatus restaurang. Förrätterna var för stora och matiga, ej speciellt goda. Servicen var uppmärksam och påpasslig, det kretsade ständigt en servitör runt bordet. Inget som lockar oss till ett nytt besök.

Datum för besöket: september 2021
Tack 56carinak
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 667)

Omdömet skrevs 27 augusti 2021 från mobil enhet

En väldigt trevlig restaurang med bra service och god mat. Ett bra alternativ även för glutenintoleranter då de har både glutenfritt bröd och pasta. En väldigt bra meny där det stod tydligt vad som var glutenfritt, vad som kunde göras glutenfritt, vad som innehöll mjölk, vad som var vegetariskt etc. Definitivt värt ett besök!

1  Tack 111fridak
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Superb mat, fin servering och uppmärksam personal.
Mkt bra restaurang i en högre klass än övriga i Platanias
Mycket väl värt ett besök!

1  Tack 541carinaj
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Helt klart värt ett besök! Ångrar inte att vi bokade bord här en kväll. Hade gärna besökt igen! Lite dyrare resturang, vi köpte black and white och såsen och köttet var så gott!

2  Tack louisebP5899GL
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Vällagad och mycket god mat. Välmarkerat på menyn om innehåll, bra för en glutenintolerant. Erbjöd även glutenfria alternativ. Jättetrevlig personal och superb service. Inget att klaga på! Gå hit :)

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack carolinecT2481HQ

Resenärer som tittade på Symposium tittade också på

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Symposium? Berätta vad du tyckte!