“Symposium, Platanias!”
Omdöme om Symposium

Symposium
Rankad som nr 12 av 155 Restauranger i Platanias
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Superb mat, fin servering och uppmärksam personal.
Mkt bra restaurang i en högre klass än övriga i Platanias
Mycket väl värt ett besök!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 541carinaj
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 659)

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Helt klart värt ett besök! Ångrar inte att vi bokade bord här en kväll. Hade gärna besökt igen! Lite dyrare resturang, vi köpte black and white och såsen och köttet var så gott!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack louisebP5899GL
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Vällagad och mycket god mat. Välmarkerat på menyn om innehåll, bra för en glutenintolerant. Erbjöd även glutenfria alternativ. Jättetrevlig personal och superb service. Inget att klaga på! Gå hit :)

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack carolinecT2481HQ
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Utmärkt service. Väldigt god mat. Goda drinkar. Önskar att vi åt här fler ggr. Blev två besök. Ett måste om du är i krokarna

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Oscar O
Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Trevlig miljö, god mat, trevlig personal och som alla restauranger så bjöds det på efterrätt, denna var en av de bättre under veckan , väl värt ett besök,

Datum för besöket: oktober 2019
Tack CrilleBerg

Resenärer som tittade på Symposium tittade också på

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Symposium? Berätta vad du tyckte!