“Utmärkt service. Väldigt god”
Omdöme om Symposium

Symposium
Rankad som nr 11 av 157 Restauranger i Platanias
Bra för: Familjer med barn, Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Utmärkt service. Väldigt god mat. Goda drinkar. Önskar att vi åt här fler ggr. Blev två besök. Ett måste om du är i krokarna

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Oscar O
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 668)

Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Trevlig miljö, god mat, trevlig personal och som alla restauranger så bjöds det på efterrätt, denna var en av de bättre under veckan , väl värt ett besök,

Tack CrilleBerg
Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

För oss fortfarande den bästa i Platanias och vi är mycket kräsna.Men det kostar och är man här som vi är nu i 2 veckor springer man inte här varje kväll.Men om ni vill lyxa till det och verkligen få god mat och trevlig personal så går ni hit.2 förrätter och 2 middagar med 3 glas vin tillsammans kostade oss ca 900 svenska kr.Det som gör att jag ger 4 prickar och icke 5 är vinet.
Men Grekland har aldrig varit så bra på vin.

1  Tack mariannexfrank
Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

En gemytlig restaurang vid genomfartsgatan som serverar superb god mat.
Vi var två par som testade olika maträtter och alla var överväldigade över den goda maten och den perfekta servicen.
Prismässigt som övriga restauranger.
Kan rekommenderas varmt

3  Tack 74gunnar74
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Vi avslutar denna resa med en middag på fantastiska Symposium. Trevlig atmosfär, uppmärksam och trevlig personal och fantastiskt god mat. Helt klart en klass för sig! Kommer vi tillbaka kommer denna restaurang vara ett absolut måste.

Datum för besöket: september 2019
Tack Martina G

Resenärer som tittade på Symposium tittade också på

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Symposium? Berätta vad du tyckte!