“Bra restaurang”
Omdöme om Symposium

Symposium
Rankad som nr 10 av 157 Restauranger i Platanias
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Trevlig miljö, god mat, trevlig personal och som alla restauranger så bjöds det på efterrätt, denna var en av de bättre under veckan , väl värt ett besök,

Tack CrilleBerg
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 667)

Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

För oss fortfarande den bästa i Platanias och vi är mycket kräsna.Men det kostar och är man här som vi är nu i 2 veckor springer man inte här varje kväll.Men om ni vill lyxa till det och verkligen få god mat och trevlig personal så går ni hit.2 förrätter och 2 middagar med 3 glas vin tillsammans kostade oss ca 900 svenska kr.Det som gör att jag ger 4 prickar och icke 5 är vinet.
Men Grekland har aldrig varit så bra på vin.

1  Tack mariannexfrank
Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

En gemytlig restaurang vid genomfartsgatan som serverar superb god mat.
Vi var två par som testade olika maträtter och alla var överväldigade över den goda maten och den perfekta servicen.
Prismässigt som övriga restauranger.
Kan rekommenderas varmt

3  Tack 74gunnar74
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Vi avslutar denna resa med en middag på fantastiska Symposium. Trevlig atmosfär, uppmärksam och trevlig personal och fantastiskt god mat. Helt klart en klass för sig! Kommer vi tillbaka kommer denna restaurang vara ett absolut måste.

Datum för besöket: september 2019
Tack Martina G
Omdömet skrevs 5 september 2019

Elegant miljö, trevlig personal och mån om sina gäster, maten var jätte god och priser som passar alla besökare

Datum för besöket: september 2019
Tack Elindennis

Resenärer som tittade på Symposium tittade också på

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Symposium? Berätta vad du tyckte!