“Man får vad man betalar för”
Omdöme om Symposium

Symposium
Rankad som nr 10 av 157 Restauranger i Platanias
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

För oss fortfarande den bästa i Platanias och vi är mycket kräsna.Men det kostar och är man här som vi är nu i 2 veckor springer man inte här varje kväll.Men om ni vill lyxa till det och verkligen få god mat och trevlig personal så går ni hit.2 förrätter och 2 middagar med 3 glas vin tillsammans kostade oss ca 900 svenska kr.Det som gör att jag ger 4 prickar och icke 5 är vinet.
Men Grekland har aldrig varit så bra på vin.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack mariannexfrank
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 667)

Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

En gemytlig restaurang vid genomfartsgatan som serverar superb god mat.
Vi var två par som testade olika maträtter och alla var överväldigade över den goda maten och den perfekta servicen.
Prismässigt som övriga restauranger.
Kan rekommenderas varmt

Datum för besöket: oktober 2019
3  Tack 74gunnar74
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Vi avslutar denna resa med en middag på fantastiska Symposium. Trevlig atmosfär, uppmärksam och trevlig personal och fantastiskt god mat. Helt klart en klass för sig! Kommer vi tillbaka kommer denna restaurang vara ett absolut måste.

Datum för besöket: september 2019
Tack Martina G
Omdömet skrevs 5 september 2019

Elegant miljö, trevlig personal och mån om sina gäster, maten var jätte god och priser som passar alla besökare

Datum för besöket: september 2019
Tack Elindennis
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Fin, modern restaurang. Du kan välja om du vill sitta ute på nedre plan eller inomhus på övre plan. Bra mat och bra service, så blir ett till besök under veckan innan vi åker hem!

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack jifrst

Resenärer som tittade på Symposium tittade också på

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Symposium? Berätta vad du tyckte!