“Så gott!”
Omdöme om Symposium

Symposium
Rankad som nr 8 av 155 Restauranger i Platanias
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Har varit här förut under tidigare vistelser i Platanias, och det är ett måste att besöka när man är här!
Servicen är toppen och maten likaså! Beställde bl.a. lamm, som var helt perfekt! Bästa maten på hela veckan! Rikliga portioner och fint upplägg!
Bordsbeställning är att rekommendera, då det ofta är fullbokat!

Tack Fluffie63
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 631)

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Symposium är en helt ok restaurang i Platanias, mat är god men något i upplägget gjorde mig lite likgiltig, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad.

1  Tack 193h_kanb
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Ett ställe som tar ungefär dubbelt betalt i jämförelse med övriga ställen på orten. Ocharmigt med delvis skandinavisk personal och överlag mycket stressad personal. Det är tunnsått med genuina grekiska rätter på menyn och man behärskar inte riktigt de rätter man säljer. Stället är dock rent, snyggt och fräscht...
Jag skulle inte välja detta stället igen.

1  Tack klyftan
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat och service! Stora portioner av mat tillagad med kärlek och bra råvaror. Mycket trevlig personal och miljö. Ett måste för matintresserade.

Tack Per-Erik O
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat bord, och så kom ett skyregn- trots stressad personal fick vi bra bemötande och full service. Väl vid bord åt vi en välsmakande ryggbiff (för 2 personer). Rekommenderas varmt!

Tack Blommig

Resenärer som tittade på Symposium tittade också på

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Symposium? Berätta vad du tyckte!