“Fotbolls vistelse”
Omdöme om Apolafsi

Apolafsi
Rankad som nr 28 av 153 Restauranger i Platanias

Måste verkligen säga att detta bemötande är nåt man inte får i Stockholm, Top class! :)
Bartendern va nånting extra :)

Datum för besöket: september 2020
Tack zebbel

Omdömet skrevs 25 oktober 2019 från mobil enhet

Grymt nöjd; mycket god mat och service familjär känsla och ett välsmakande stort utbud; kan starkt rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack witekl2019
Omdömet skrevs 4 oktober 2019 från mobil enhet

Restaurangen var i andra våningen med utsikt över huvudgatan. Trevligt ställe och personal. Vi rekommenderas att ta fisk och vi tog två olika helfiskar. Ganska smaklösa båda rätterna.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 418ralfk
Omdömet skrevs 21 september 2019

Ett trevligt ställe med riktigt god mat. Vi hittade stället när vi letade restauranger med bra betyg på Tripadvisor, för det här är inget ställe som man trillar in på direkt från gatan. Ingången ligger mellan två butiker och över ingången står det minigolf, så det är inte helt uppenbart att ingången till restaurangen på andra våningen är där.

Första gången vi var där fick vi reda på direkt när vi beställde maten att det kommer att dröja ca. 25-30 minuter, vilket jag tycker är bra att de talar om. Väntan var sedan inget problem då det bjöds på varma vitlöksbröd med ost och frikostigt med raki. Maten, pork souvlaki, var väl värd att vänta på. En jättestor portion, presenterad på ett lite speciellt sätt, med perfekt grillat kött, pommes, bröd, grönsaker och en god tsatsiki.

Datum för besöket: september 2019
Tack PJ_Swe
Omdömet skrevs 15 september 2019

Ikväll blev det middag på trevliga Apolafsi. En riktigt trevlig restaurang med fantastiskt god mat. Vi åt grillmiddag för två. Väldigt mycket mat, riktigt gott. Till det personal som är trevliga och lagomt uppmärksamma.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Martina G

Resenärer som tittade på Apolafsi tittade också på

Platanias, Chania Prefecture
Afrata, Platanias

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Apolafsi? Berätta vad du tyckte!