“Turist”
Omdöme om Sta Karvouna

Sta Karvouna
Rankad som nr 45 av 153 Restauranger i Platanias

Fantastisk personal, fantastisk mat! Den bästa restaurangen vi vart på alla våra resor i den Grekiska övärlden!

Datum för besöket: september 2020
Tack Annkristinastrom

Mycket trevlig restaurang utmed huvudgatan i Platanias. Lever verkligen upp till genren "steakhouse" . Här vet man hur en köttbit ska grillas.
Trevlig personal som vet hur man tar hand om sina gäster på bästa sätt .
Hit återvänder vi gärna.

Datum för besöket: september 2020
Tack kerberke
Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Stora portioner, toppengott grillat kött.
Trevlig och duktig personal som inte var för påträngande.
Bra priser!
Vi kommer tillbaka

Datum för besöket: oktober 2019
Tack W7814GKhelenf
Omdömet skrevs 26 september 2019

Sympatisk, lättsam och kunnig personalVällagad och väldigt god mat. Kunde inte låta bli att gå dit flera ggr! Kvarterskrogskänsla

Datum för besöket: september 2019
Tack Helene T
Omdömet skrevs 10 september 2019 från mobil enhet

En restaurang med jättetrevlig stämning, supergoda kötträtter och en mycket engagerad grillmästare i köket Ägaren förgyllde vår kväll som slutade i många skratt. Restaurangen rekommenderas stark

Datum för besöket: september 2019
Tack 902malins

Resenärer som tittade på Sta Karvouna tittade också på

Platanias, Chania Prefecture
Afrata, Platanias

Platanias, Chania Prefecture

Besökt Sta Karvouna? Berätta vad du tyckte!