“Genuin tysk mat!”

Kök: Tyskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Mycket bra restaurang med genuin, hemlagad tysk mat. Här serveras inga halvfabrikat utan maten är gjord av restaurangens kockar. Restaurangen har en traditionell tysk inredning och även en mycket mysig uteserveringsdel.
Restaurangen är mycket populär bland den tyska lokalpubliken vilket man förstår efter ett besök.
Rekommenderas verkligen om man gillar tysk mat.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack 452daniele

Omdömet skrevs 31 maj 2019

Vi har ätit här flera gånger och varit supernöjda. Tyskt och internationellt kök i mycket trivsam atmosfär. Boka bord i god tid!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Lars H
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vi bokade boende bredvid motorvägen mellan Hamburg och Hannover. Inte trodde vi att det skulle vara så här bra och gott. Klassik tysk mat med trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Olofs88
Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Var tillsammans med mina kollegor och avnjöt en väldigt god middag. Personalen var kunnig och hjälpte oss att välja från en väl tilltagen meny.

Datum för besöket: april 2017
Tack 201johanr
Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Fantastiskt! Bästa middagen på länge! Även barnen på 10 år och 12 år gillade det. Trevlig personal och bra priser!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Lisa F

Resenärer som tittade på Restaurant Cafe Utspann tittade också på

Bad Fallingbostel, Niedersachsen

Besökt Restaurant Cafe Utspann? Berätta vad du tyckte!