“Utomordentlig och mycket trevlig restaurang!”

Restaurant Cafe Utspann
Rankad som nr 1 av 16 Restauranger i Bad Fallingbostel
Kök: Tyskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 maj 2019

Vi har ätit här flera gånger och varit supernöjda. Tyskt och internationellt kök i mycket trivsam atmosfär. Boka bord i god tid!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Lars H

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vi bokade boende bredvid motorvägen mellan Hamburg och Hannover. Inte trodde vi att det skulle vara så här bra och gott. Klassik tysk mat med trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Olofs88
Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Var tillsammans med mina kollegor och avnjöt en väldigt god middag. Personalen var kunnig och hjälpte oss att välja från en väl tilltagen meny.

Datum för besöket: april 2017
Tack 201johanr
Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Fantastiskt! Bästa middagen på länge! Även barnen på 10 år och 12 år gillade det. Trevlig personal och bra priser!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Lisa F
Omdömet skrevs 29 augusti 2015 från mobil enhet

Annorlunda ställe med hästskjutsar, slakteri, köttbutik, kafé och restaurang. Vi åt en kraftig middag. God och närande. Stället är charmigt och vi satt i en vacker trädgård. Glassen med blåbär var jättegod. Alltsomallt ett ställe värt att besöka

Datum för besöket: augusti 2015
1  Tack Harriet A

Resenärer som tittade på Restaurant Cafe Utspann tittade också på

Bad Fallingbostel, Niedersachsen

Besökt Restaurant Cafe Utspann? Berätta vad du tyckte!