“Goda drinkar”

Banana Beach Restaurant
Rankad som nr 22 av 104 Restauranger i Santa Teresa
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Vi har varit i Santa Teresa i 5 månader och måste säga att kombon drinkar och solnedgång på stranden e kanon här. Laidback och skön stämning. Maten e ok och det är den som gör att det inte blir en femma.

Tack fjollan

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig atmosfär både för lunch och middag. Bra mat. Stora portioner; man blir mätt på en förrätt. Fantastiskt goda smoothies!

Tack sofie896
Emilya T, Public Relations Manager på Banana Beach Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2018

Muchisimas gracias por tu comentario esperamos que vuelvas pronto a disfrutar con nosotros !!

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Hängde en hel eftermiddag här... så skönt ställe! Åt mat på eftermiddagen. Min Cesarsallad var supergod (och stor!) och makens fettychini seafood var också jättesmarrig... barnen delade på grillad kyckling och hemgjorda pommes. Underbar gucca m nachos till förrätt. Vi drack läsk och smoothies. Dyraste stället vi ätit på hittills - notan gick på 71 dollar men hey - det var värt det. I svenska mått mätt inte farligt och miljön och kvaliten svarade upp! Hänger gärna där igen.....

Tack Liza U
Emilya T, Front Office Manager på Banana Beach Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Thanks for your review, we hope to see you soon!

Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Åt en god och härlig middag på stranden. Bra musik, eld nere vid stranden, god mat och sand mellan tårna - vad mer jan man önska?

Tack Sunshine392137
Emilya T, Owner på Banana Beach Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2017

Hey! we're very happy you guys liked your visit to our beautiful restaurant on the beach.
We're open everyday since 7:30, serving breakfast and delicious smoothies, and we have shows every night after sunset.
We hope you can come back to enjoy all these things!,
PURA VIDA!!

Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Riktigt mysigt ställe med live-musik och trevlig service! Burgaren var toppen men fiske lite seg och smaklös. Satsa på burgaren! Efterrätten var också supergod.

Tack Azo1898

Resenärer som tittade på Banana Beach Restaurant tittade också på

Santa Teresa, provinsen Puntarenas

Besökt Banana Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!