“Bra smaker. ”

Kök: Sushi, Asiatiskt
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Mycket goda för och varmrätter, desserterna som vi provade var ok. Personalen var mkt trevlig med ett bra bemötande. Det är dock lite för dyrt men tycker man bara det e gott nog så gör det inget. Vi har varit här tidigare och haft ungefär samma upplevelse.

Datum för besöket: februari 2020
Tack fjollan

Omdömet skrevs 23 december 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och fint presenterad! Man får mycket mat!
Trevlig och uppmärksam personal!
Mysig miljö

Datum för besöket: december 2019
Tack johannar390
Omdömet skrevs 11 januari 2019 från mobil enhet

Vår förätt glömdes bort men huvudrätten var god. Kändes som att personalen var lite oengagerade. Lite dyrare än övrigt i Santa Teresa.

Datum för besöket: januari 2019
Tack 344kristofferr
Omdömet skrevs 6 december 2018 från mobil enhet

Vi åt supergoda fiskrätter allihop. Men konstigt att en flaska vin blev dyrare än på glas. Trevlig personal. Musiken överröstade gatubullret. Mysigt.

Datum för besöket: november 2018
Tack 99desir_ek
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat serverad i modern tappning. Precis på gränsen att det var tillräckligt gott för att vara värd notan. Men inget fel på maten.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Rickarf

Resenärer som tittade på Katana Asian Cuisine tittade också på

Santa Teresa, provinsen Puntarenas

Besökt Katana Asian Cuisine? Berätta vad du tyckte!