“Bästa frukosten!”

Rankad som nr 4 av 121 Restauranger i Santa Teresa
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 februari 2019 från mobil enhet

Om ni är i Santa Teresa måste ni äta frukost på The Bakery! Open avocado toast och iskaffe är mina favoriter.
- att den ligger precis vid vägen.
+ mycket trevlig personal och god mat!

Datum för besöket: februari 2019
Tack 24sannaj
131katrins, Guest Relations Manager på The Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2019

Tack så mycket! Vi blir super glada när vi hör att gäster har njutit av vår mat och service. Och ja tyvärr så är vi just vid vägen men vi hoppas det inte störde allt för mycket!

Skriv ett omdöme.Omdömen (1 702)

Omdömet skrevs 24 januari 2019 från mobil enhet

Här har man renoverat och gjort det snyggt, vi har hunnit med både middag och frukost och maten har varit bra som vanligt men en sak som var påtaglig var stanken av avlopp, detta bör man ta tag i då jag tror att de flesta inte vill sitta i stanken. Vi kommer att ge det en chans till.

Datum för besöket: januari 2019
1  Tack fjollan
131katrins, Guest Relations Manager på The Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2019

Hej! Tack så mycket, vi är nöjda över att våra kunder gillar den nya dekoren! Vi har sedan drygt ett år installerat ett vattenreningssystem som gör att allt vatten vi använder kommer ut rent och fint. Tyvärr kommer stanken från närliggande hus och vi försöker prata med dom men det är allt vi kan göra just nu. Vi beklagar att ni kom en dag när stanken var så pass illa, det luktar inte varje dag men vi hoppa få det fixat under detta året. Jag hoppas ni fick ett bättre andra besök!

Omdömet skrevs 20 januari 2019 från mobil enhet

Trevligt ställe med bra personal. Mycket att välja på, allt vi provade var mycket bra. Missa inte deras friterade avocado, mmmm...

Datum för besöket: januari 2019
Tack LindaL3460
131katrins, Guest Relations Manager på The Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2019

Tusen tack för fina kommentarer, bästa belöningen vi kan få när kunderna är nöjda! Och ja våra friterade avocado tacos är en av våra best sellers!

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Fräscht och vällagat. Allt från lättare rättare till tunga efterrätter. Alltid lika glad och vänlig personal. Deras Tuna tacos rekommenderas varmt.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Mac54Lin
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Ett bra matställe, vid den livligt trafikerade genomfartsvägen.
Mycket bra mat, och trevligt bemötande från personalen

Datum för besöket: januari 2018
Tack Folkez
Katrin S, Guest Relations Manager på The Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2018

Vi tackar så mycket! Det är väldigt trevligt att höra när våra gäster har fått ett trevligt bemötande och njutit av maten! Tyvärr blir vägen väldigt dammig under sommaren så det kan vara bra att sikta på en plats inne i restaurangen då om man vill undvika dammet.

Resenärer som tittade på The Bakery tittade också på

Santa Teresa, provinsen Puntarenas

Besökt The Bakery? Berätta vad du tyckte!