“Bra fika, lunch och middag”
Omdöme om The Bakery

The Bakery
Rankad som nr 4 av 121 Restauranger i Santa Teresa
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Bra att gå till för både lunch och middag. Dom hade när jag var där en pizza buffé på måndagar som man åt hur mycket man ville för en fast peng. Fikat var också en godbit att besöka för. Gott kaffe.

Datum för besöket: januari 2018
Tack LoveTravel670882
Katrin S, Guest Relations Manager på The Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2018

Vi tackar så mycket för varma ord! Kul att höra att ni hade det trevligt och om ni gillade kaffet så kan man köpa bönorna i restaurangen och ta med hem!

Skriv ett omdöme.Omdömen (1 705)

Omdömet skrevs 27 oktober 2017 från mobil enhet

Vid första anblicken så verkar det vars ett vanligt cafe, men efter en stund så inser man att det går hand i hand med den avslappnade stämning som råder i hela området. Service är både trevlig och bra. Själv åt jag pannkakor med frukt och toppade med en vanlig kopp kaffe. Fräscht!
Poängen blir en femma med tanke på vart det ligger.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack fjollan
Katrin S, Guest Relations Manager på The Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2017

Tack så mycket! Vi är väldigt glada över att du är nöjd och fick både bra service och fräsch mat. Vi är öppna varje dag 7-22 så kom gärna över och prova vår middagsmeny också!

Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Något vi saknat i CR är god ost, smaskiga mackor mm. Här fick vi våra behov tillgodosedda hela familjen. Trevlig miljö och mycket fräsch frukost!

Datum för besöket: maj 2017
Tack MickeF9
Katrin S, Guest Relations Manager på The Bakery, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2017

Vi är supernöjda över att ni har njutit av vår frukost och kommer fortsätta vårt bästa för att leva upp till 'landets bästa frukost'! Ni är även varmt välkomna att prova vår lunch eller middags meny, vi är öppna 7-10 varje dag!

Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Härlig fräsch mat med mycket frukt o grönt. Jag och min dotter åt en fantastisk lunch och vi köpte även med picknick till solnedgången på stranden en kväll och hade en fantastisk middag.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Sunshine392137
Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Jättemysigt ställe med bra fika! Var där på kvällen och där var jättemysigt! En tjej satt och spelade gitarr när vi åt god kaka & drack riktigt gott kaffe! Gratis wi-FI ☺️

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Azo1898

Resenärer som tittade på The Bakery tittade också på

Santa Teresa, provinsen Puntarenas

Besökt The Bakery? Berätta vad du tyckte!