“Kanonvistelse”

Kök: Centralamerikanskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Vi käkade här när vi var i Santa Teresa. Vi var mycket böjda med våra burgare, kört och tonfiskburgare. Maten var god och välplanerad och personalen var trevlig.

Tack antonpalmer7

Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Det ser inte mycket ut vid första anblicken men när vi går in så möts vi av en leende människa som visar sig var väldigt stolt över deras mat, med rätta visar det sig. Jag beställer in en rancho burgare, till den fick man de flesta tillbehör man kan tänka sig men framför allt så fick man Santa Teresas bästa hemma gjorda pommes, det är vad lokalbefolkningen säger och jag kan nog bara hålla med, glöm inte beställa deras hemmagjorda jalapeno dip/sås, magisk. Min fru beställde tacos som enligt henne vara väldigt goda. Tänk på att dom ej tar kort, endast kontanter

Tack fjollan
Omdömet skrevs 16 juni 2016 från mobil enhet

Skönt ställe, i stort sett alltid öppet. Bra mat och trevlig personal. Serverar inte alkohol men man får gärna ta med egen öl :)

Tack CarinStockholm
Omdömet skrevs 20 januari 2016 från mobil enhet

Bra lunchställe för alla i familjen! Goda hamburgare och fiskburgare. Trevlig personal och mycket serviceminded! Vi kom precis i lunchrusningen fick vänta på maten något längre men fick en supergod dessert som huset bjöd på!

Tack sonja s
Omdömet skrevs 9 januari 2016 från mobil enhet

Det är ett mysigt ställe med ok hamburgare. Tyvärr glömde de bort min beställning vilket drog ner helhetsintrycket för mig. Finns godare hamburgare restauranger i Santa Teresa.

Tack Rebecka J

Resenärer som tittade på Burger Rancho tittade också på

Santa Teresa, provinsen Puntarenas

Besökt Burger Rancho? Berätta vad du tyckte!