“Fin utsikt men ganska tråkig mat”
Omdöme om Brisas del Mar

Brisas del Mar
Rankad som nr 15 av 102 Restauranger i Santa Teresa
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 7 februari 2016 från mobil enhet

Jättefin utsikt och mysig restaurang. Vi beställde vegetarisk lasagne som var helt okej. Det kom med pesto på vilket det aldrig brukar göra och när min kille sa att han var allergisk mot det så verkade det som att servitrisen tyckte vi var lite jobbiga...

Beställde crème brulée till efterrätt och den var inte alls bra! Kall inuti och alldeles för mycket socker som de inte lyckats bränna som man fick skrapa av...

Tack Isabella N
carla s, Propriétaire på Brisas del Mar, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2016

Très chère Isabella, je suis fort désolée que vous ayez été déçue par notre nourriture.
Toutefois, je tiens à préciser que nous servons toujours les lasagnes avec une sauce au pesto et nous ne pouvions absolument pas deviner que votre compagnon était allergique.
D'autre part la crème brulée, qui est une spécialité française, se sert en chaud et froid et brulée, comme sont nom l'indique.
Au plaisir de vous revoir dans notre établissement.

Omdömet skrevs 29 januari 2013

Du måste boka bord någon dag innan. Perfekt utsikt över kusten. Förmodligen ett av de få ställen du vill äta en köttbit på i Peninsula de Nicoya. Både köttet och skaldjuren höll hög kvalité.

Tack paxling
Omdömet skrevs 22 januari 2013

Jag chansade på oxfilén, trots att kött sällan blir bra i såna här länder. Jag blev mycket förvånad när det var en av de absolut godaste köttbitar jag har ätit (och då lunchar jag dagligen på Zink Grill, Sturehof mm i Stockholm)

Tack Syding
Omdömet skrevs 10 januari 2013

Riktigt mysig restaurang med mumsig och fräsch mat. Sofforna är skönast! Men de bokade fel antal personer en gång (2 istället för 4). De klämde in oss men vi fick inte bra service då. Gången efter var det perfekt. Värt ett besök!

• Atmosfär
Tack Annika B
Omdömet skrevs 1 april 2012

brant backe att gå till restauranten, men väl där är maten toppen och blir ännu bättre med den helt underbara utsikten över havet. Klart ett måste på resan

Tack ingridkatarina

Resenärer som tittade på Brisas del Mar tittade också på

Santa Teresa, provinsen Puntarenas

Besökt Brisas del Mar? Berätta vad du tyckte!