• Pool
Amaité Hotel & Spa(Holbox Island)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 182 US$/natt.

Casa Maya Holbox(Holbox Island)
Xaloc Resort(Holbox Island)
  • Frukost ingår
Las Nubes De Holbox(Holbox Island)
  • Fri parkering
Villas Flamingos(Holbox Island)
  • Frukost ingår
Holbox Dream Beach Front Hotel by Xperience Hotels(Holbox Island)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Casa BlatHa(Holbox Island)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 81 US$/natt.

Golden Paradise Beach Hotel(Holbox Island)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 26 februari 2017

Detta lilla privat ägda boutique hotell ligger väldigt centralt. Med centralt menar jag precis vid huvud gatan som är en enkel sand väg med små affärer och restauranger. Allt känns väldigt genuint. Hotellet är smakfullt med små bungalow liknande rum. Snyggt och rent. Luftiga rum. Vi tog ett rum med havs utsikt och balkong. Litet men fungerande och fräscht badrum. Stranden precis utanför med olika solstolar. Mysig restaurang för frukost lunch och middag. Maten är ok men inget extra, för stor meny för att köket ska kunna leverera kvalitet och för lång tid för att få fram maten. På taket finns en terrass där det serveras drinkar och sushi efter kl 1700, där kan man om vädret tillåter njuta av solnedgången. Här kan man verkligen hänga utan behov att ta sig någon annan stans. Hit kommer man för att njuta sova och dricka drinkar. Det finns en snygg pool dock inte mycket att simma i. Yoga studio med klasser vardagar. Trevlig personal från all världens hörn. En varning vill jag ge er som vill ha tyst på nätterna, välj ett annat ställe, grannen kör utomhus disco till tidig morgon. Åker gärna hit igen för miljön och detta mysiga hotell.

Bodde här: januari 2017
Tack ALP61
Omdömet skrevs 29 december 2014

Familjecabana Canela beachfront helt fantastiskt! Familjerum Lilly dock fruktansvärt; litet, fukt och mögellukt. Personalen var väldigt hjälpsamma MEN verkade ha full vetskap om problemet då avfuktare redan fans på rummet. Annars bra hotellrestaurang med trevlig personal, goda margaritas och skönt häng. Kanske lite överprisat. Kidsen gillade poolen, blev dock skugga efter lunch. Mycket bra läge med närhet till det lilla samhället med lugna sandgator. Trevlig atmosfär! Boka ej transfer via hotellet, 1000 kr dyrare. OBS! Campingen intill körde karaoke och disco hela nätterna fre-sön.

Tips för att välja rum: Välj rum vid stranden. Helger discomusik hela natten.
  • Bodde här: december 2014, reste med familjen
Tack Marie L
Omdömet skrevs 20 juni 2014

Bodde på Casa Las Tortugas i en vecka. Vi njöt av varje dag. Härlig pool, trevlig personal och god mat. Restaurangen hade en varierad meny och vi åt lunch där varje dag. Två gånger kvällstid o även det var bra. Härlig personal och väldigt hjälpsamma. Fick hjälp att boka olika turer som tex valhajstur och de tre öarna. Träffade ett härligt gäng på valhajsturen som vi sedan drack drinkar o umgicks med på hotellet.
Vårt rum hade inte utsikt över havet men eftersom vi bara sov i rummet så vart det inte något problem. Var inne i ett av de andra rummen med havsutsikt och det var fantastiskt fint. Får bli ett sådant nästa gång. Stranden var härlig, dock lite mycket tång. Fina solstolar med parasoll och "sängar" på stranden som man kunde ligga o mysa i. Tog ofta en drink eller två på happy hour vilket var trevligt. Många fina solnedgångar. Vi är jätte nöjda med vår vistelse o kan varmt rekomendera detta ställe. Åker vi tillbaka til Holbox så finns det inte någon annat ställe vi skulle vilja bo på.

• Bodde här: maj 2014, reste som ett par
1  Tack karolin P
Omdömet skrevs 11 april 2014

Vi bodde på stranden med fantastisk utsikt mot havet. Hotellet i sig är mysigt och i lagom storlek. Personalen är avslappnade men fortfarande serviceminded. Det finns visserligen en fin pool och jacuzzi på "hotellområdet" men stranden och havet var så trevligt så vi spenderade alla dagar där.

Rummet vi bodde i var rent och fräscht, stort och på hela resan som inkluderade andra resmål hade vi bästa duschen och varmt vatten (ingen självklarhet) på Casa las Tortugas.

Jag gillade hela känslan på hotellet. Där bodde man för att ta det lugnt och slappna av. När man gick på stranden var Casa las Tortugas det absolut mest inbjudande hotellet.

Frukosten var inte den bästa på resan men i helhet gjorde det ingenting för betyget.

Rekommenderas starkt!

• Bodde här: mars 2014, reste som ett par
1  Tack Lispetagh
Omdömet skrevs 25 mars 2014

Ett helt fantastiskt ställe, så otroligt vackert och fräscht. Ett fantastiskt läge precis i utkanten av öns lilla centrum, men ändå direkt på stranden. Vår bungalow låg på stranden, den var mycket vackert inredd och doftade underbart, och man sov i sköna sängar och hörde vågorna bara ett tiotal meter bort. All mat är supergod! En supersöt liten lekstuga fanns för barnen, och studsmatta. Solsängarna på stranden är superhärliga att ligga i, och så vackra!
På stranden finns vackra fåglar, och kvällssolen är underbar, sällsynt ju eftersom yukatanhalvön är östkust.

Hela stället är så fint så man nästan gråter när man lämnar det!
Tyckte det var väldigt prisvärt om man jämför med mycket annat, och vi planerar redan att åka tillbaka.

Tips för att välja rum: Vi bodde på överplanet i en bungalow direkt på stranden, med sååå vacker inredning och balkong. Underbart!
  • Bodde här: februari 2014, reste med familjen
1  Tack Linnea T