• Pool
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 162 US$/natt.

Casa Maya Holbox(Holbox Island)
Xaloc Resort(Holbox Island)
  • Frukost ingår
Las Nubes De Holbox(Holbox Island)
  • Fri parkering
Holbox Dream Beach Front Hotel by Xperience Hotels(Holbox Island)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Villas Flamingos(Holbox Island)
  • Frukost ingår
Casa BlatHa(Holbox Island)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 79 US$/natt.

Golden Paradise Beach Hotel(Holbox Island)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med flera sviter på stranden som har en egen terass med hängmatta. Tre sovrum och vardagsrum. Perfekt för barnfamiljen. Nära till stan och restauranger.

Minus är att det saknas kyl på rummet. Samt att det är ganska lyhört. Hög musik sent på kvällarna från omkringliggande barer.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Jakob D
Omdömet skrevs 7 december 2016

hotell i paradiset, direkt på stranden och vi hade havsutsikt från balkongen. God frukost med nypressad juice , frukt och hemlagad marmelad. Urgullig personal.Och rummen var fräscha med städ o nya handdukar varje dag. Nära in till byn.

• Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Eva Susanne S
Omdömet skrevs 5 december 2016 från mobil enhet

Bästa läget i Holbox, precis vid stranden och med byn inte långt borta!
Ganska små sängar men rent och fint!
Frukosten bestod av kaffe, nypressad juice, bröd och hemgjord marmelad! Ville man så fanns det mer att köpa till!
Trevlig personal som alltid hjälpte till om man behövde något!
Ett underbart ställe där man somnade till vågornas brus!

Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack Lena G
Omdömet skrevs 14 april 2016

jättemysigt hotell direkt på stranden med suveränt läge till centrum.bodde på andra våningen med utsikt över stranden(rum 1) sov med balkongdörren öppen och hörde vågornas brus från sängen.mysigt.frukosten ett minus dock..två tråkiga rostade mackor,the eller kaffe och en frukttallrik som var det bästa med mango,ananas melon och papaya.

Tips för att välja rum: rum 1 på andra våningen med underbar utsikt över stranden
  • Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack Ulrika L
Omdömet skrevs 10 december 2015 från mobil enhet

Mysigt hotell direkt på stranden, något mörka rum och vi saknade kylskåp. Men AC och Wi-fi på rummen fanns de. Trevlig personal, och god mat.

Att ligga i en av hotellets hängmatta på dagarna va riktigt avkoppling, men även lägga sig i en solstol och slappa, efter 1 vecka här va man riktigt avslappnad.
Frukosten va dock inte så mycket att hänga i julgranen, så vi köpte till mer frukost.:)

Bodde här: december 2015, reste som ett par
2  Tack Louise D