“Enkelt och billigt. Lite stressig”
Omdöme om TacoQueto

TacoQueto
Rankad som nr 17 av 135 Restauranger i Holbox Island
Kök: Mexikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Enkelt och billigt. Lite stressig miljö när man är ovan att beställa mexikanska rätter. Mycket mat till lågt pris.

Datum för besöket: februari 2020
Tack amazingbarret

Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Alla pratar om detta ställe. Men jag undrar hur många som varit där? Trist miljö, ointresserad personal och taco som är rätt oinspirerande. Visserligen är den mycket billig men helheten blir dålig. Besök Holbox Food Market istället och lägg till några pesos för grym taco och härlig inramning och atmosfär.

Datum för besöket: januari 2020
Tack libbo123
Omdömet skrevs 4 april 2019

Beställ mixade köttplankan för 4 personer - den räcker till minst 6 personer, och vansinnigt gott. Guacamolen här var den bästa vi åt på hela resan. 4-åringen slukade ett eget fat med guacamole - han äter det inte i vanliga fall.

Datum för besöket: mars 2019
Tack johloev
Omdömet skrevs 11 februari 2019

Valde att testa stället efter att vi gått förbi och sett att det var välbesökt - gissade att det var välbesökt för att det var bra. Tyvärr visade det sig att rätterna var snabbt uppslevade på tallrikarna och var tämligen smaklösa. Snabbt och billigt men långt ifrån bra.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Nils O
Omdömet skrevs 19 januari 2018

Bästa taco på lång tid, underbart gott till ett rimligt pris. Enkel miljö, men maten håller hög kvalitet.

Datum för besöket: januari 2018
Tack sportigafamiljen

Resenärer som tittade på TacoQueto tittade också på

Holbox Island, Quintana Roo

Besökt TacoQueto? Berätta vad du tyckte!