“Middag”

Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt bra middag!
Servicen val lite seg (vi var 2 vuxna som beställde var sim drink. Dessa kom med 35 minuters mellanskillnad tyvärr)

Tack Se_Alma

Omdömet skrevs 3 januari 2018

Vi var mycket nöjda med allt som vi åt och drack på Rosa Mexicano. God service. Tonfisken rekommenderas!.

Tack KerstinEskilstuna
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera! Gid service, UNDERBART FRÄSCHA Mojitos , där dom även hade såna utan myntablad( som jag inte gillar!)
Kanongod mat! Tonfisken var den bästa ever som mannen smakat på denna restaurang!

Tack pilla n
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Det är ett väldigt trevligt ställe att ta en lunch på. Sitt gärna på gungorna som är i mitten av restauranten

Tack Jimmytoothpick
Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Vi blev lite besvikna, inte så nöjda med varmrätterna. Däremot var Guacemolen och nachochips till förrätt jättegod!

1  Tack Elisabet G

Resenärer som tittade på Rosa Mexicano tittade också på

Holbox Island, Quintana Roo

Besökt Rosa Mexicano? Berätta vad du tyckte!