“Middag”

Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt bra middag!
Servicen val lite seg (vi var 2 vuxna som beställde var sim drink. Dessa kom med 35 minuters mellanskillnad tyvärr)

Datum för besöket: januari 2018
Tack Se_Alma

Omdömet skrevs 3 januari 2018

Vi var mycket nöjda med allt som vi åt och drack på Rosa Mexicano. God service. Tonfisken rekommenderas!.

Datum för besöket: december 2017
Tack KerstinEskilstuna
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera! Gid service, UNDERBART FRÄSCHA Mojitos , där dom även hade såna utan myntablad( som jag inte gillar!)
Kanongod mat! Tonfisken var den bästa ever som mannen smakat på denna restaurang!

Datum för besöket: december 2017
Tack pillan2015
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Det är ett väldigt trevligt ställe att ta en lunch på. Sitt gärna på gungorna som är i mitten av restauranten

Datum för besöket: januari 2017
Tack Jimmytoothpick
Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Vi blev lite besvikna, inte så nöjda med varmrätterna. Däremot var Guacemolen och nachochips till förrätt jättegod!

Datum för besöket: januari 2017
1  Tack 644elisabetg

Resenärer som tittade på Rosa Mexicano tittade också på

Holbox Island, Quintana Roo

Besökt Rosa Mexicano? Berätta vad du tyckte!