Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Rent, trevlig personal, bra frukost, fint rum och bra placerat med egen strand, dessutom prisvärt, bott 7 nätter i Tulum nyligen....
Åt en lunch som var otroligt bra/god! Gillar stället ordentligt.
Kommer gärna tillbaka

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Magnus L
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Vi känner oss jättenöjda med vår vistelse. Bra rum med liten veranda och direkt åtkomst till område med solstolar och strax nedanför solstolar vid stranden.
Bra service när man vilade på hotellområdet.
Trevlig personal och bra service.
Vi hade inte samma problem med uppflutet sjögräs vid vårt hotellområde som lite längre upp.
Trevlig pool om man inte ville bada i havet.
Lagom avstånd till centrum på Holbox.
Jag hade gärna bokat här igen.
Tips 1: Prova deras supergoda drink ”Tabanotonic”.
Tips 2: Ta en promenad i vattnet till Puenta Mosquito (magiskt)
Tips 3: Ät frukost på bästa frukoststället ”La Tortelleria”
Tips 4: Ät middag på bästa middagsstället ”Parador 33”

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Ull-123
Omdömet skrevs 9 december 2017

Ett charmigt och välskött hotell som stämmer överens med den beskrivning som ges på hotellets hemsida.

Vi bodde i rum nummer 10 med havsutsikt och till och med från sängen såg man havet. Rummet var rent med fina karibiska inredningsdetaljer och AC fungerade utmärkt. Badrummet skulle behöva en uppdatering.

Såväl strand- som trådgårdsområde är i toppklass, välskött i minsta detalj. Det fanns gott om solstolar och det var aldrig någon risk att bli utan.

Restaurangen hade en meny som inte passade oss då den var dyr och vi saknade lite "enklare rätter". Dessutom var menyn enbart på spanska.

Hotellets läge kan inte bli bättre då det liggger en kort promenad från centrumkärnan.

Personalen på hotellet gjorde ett jättefint arbete och det var aldrig några problem att be om hjälp!!

Bodde här: december 2017
1  Tack HLL2013
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Supergulligt hotell direkt vid stranden med gångavstånd till den lilla stadens alla restauranger. Fin liten pool och ett mycket lugnt område. Tyvärr var rummet lite litet för fyra personer och mkt slitet badrum. Det hölls dock rent och fint och var i övrigt så charmigt och avkopplande som det bara kan bli. Skippa dock att äta på den lilla strandrestaurangen vid hotellet. Väldigt dyrt och verkligen låg kvalite!

Bodde här: december 2017, reste med familjen
1  Tack Anna W
Omdömet skrevs 25 mars 2015

Enastående fint ställe.alla fyra rum har havsutsikt. (2rum i varje hus) Fin och välskött trädgård med en liten pool. 1 palapas och 2 solstolar till varje rum. Ligger mitt på stranden. Lugnt och fint, inget störande. 10 minuters promenad till byns centrum. 3 minuter till frukostrestaurangen Le Jardin. Åker jag tillbaka så är det här jag bor igen. Bodde här i fem nätter, lagom på denna ö. Fantastiskt med nya kreationer av djur gjorda av handdukar varje dag på sängarna. Riktiga konstverk. Rent och snyggt. Fanns fläkt, AC samt kylskåp på rummet.

Bodde här: februari 2015, reste som ett par
2  Tack Kai S