“Mysigt!”

Kök: Mexikanskt
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Det här är en restaurang man går tillbaka till gång på gång! Alltid god mat, gott vin och trevlig personal. Inredningen är också riktigt mysig med baren och en öppen restaurang i mitten. Du blir underhållen av både gitarrspel och bartendrarnas drinkblandningar. Fantastisk fisk o skaldjur men vi har också ätit deras flankstek som var perfekt. Viva Zapata blir man inte besviken på!

Tack Lotte S

Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

All mat God. Åt här 3 ggr. God grillad hummer och fisk. Trevlig personal och mysigt ställe. Gungor i baren.

Tack Journey632898
Omdömet skrevs 24 februari 2017

Alltid fullsatt, ok mat, grillade hummern är god. Inget för finsmakare kanske, men gitarrspelare med mexhattar vid borden förhöjer stämmningen. Bäst är kanske den stora baren.

1  Tack arneanka2015
Omdömet skrevs 22 februari 2017 från mobil enhet

Bra mat och gästvänlig personal, även när regnet öste ned utanför och igenom restaurangen. Något rökigt inomhus av köket, när maten grillades.

Tack Klaus H
Omdömet skrevs 7 februari 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe och god mat. Trevlig personal. På 2 veckor var vi här och åt säkert 4 gånger. Alltid fullt med folk men vi hade turen att få bord direkt

Tack Jeannette R

Resenärer som tittade på Viva Zapata tittade också på

Holbox Island, Quintana Roo

Besökt Viva Zapata? Berätta vad du tyckte!