“Trevlig restaurang”

Rankad som nr 10 av 111 Restauranger i Holbox Island
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Bra lunch och middag. Trevlig avslappnad miljö och hjälpsam personal. Väldigt god hummer. Goda drinkar.

Tack Henol

Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Ett perfekt lunchställe på stranden utan plaststolar. Lite hektiskt runt 12 men har man inte bråttom är det värt tiden. Maten är god och vinet oxå.

Tack Elli H
Omdömet skrevs 27 december 2016

Precis vid havet, supermysig restaurang bland palmerna. Jättegoda drinkar och riktigt god fiskceviche!

Tack Ebbaebbit
Omdömet skrevs 23 december 2016 från mobil enhet

Gick hit och åt lunch. Även om det inte såg mycket ut för världen så var smakerna riktigt bra. Vännerna åt fajitas - mycket gott, samt sallad de Venus med spännande smaker även om den såg riktigt trist ut på tallriken. Själv tog jag quesadilla con langustura (hummer). Yum! Guacamole till det också, en riktigt generös servering.

Tack Annie R
Omdömet skrevs 9 januari 2016

Åt både lunch och middag här under semestern. Restaurangen ligger jättefint på stranden och stolar och bord står i den pudermjuka sanden med havet som utsikt. Till lunch provade vi ceviche, guacemole och flera olika drinkar. Allt var jättegott men dock så får jag säga att jag var mer nöjd på lunchen än middagen. Tänkte lyxa till det på kvällen med hummertacos vilket tyvärr var väldigt torrt och smaklöst så det var varken jättegott eller värt pengarna, men det är ju självklart en smaksak. Men allt annat vi åt var toppen så jag skulle ändå återvända då det ligger fint och de har massa annat att välja bland förutom hummertacos =)

Tack Jennie L

Resenärer som tittade på Barquito Mawimbi Beach Bar & Restaurant tittade också på

Holbox Island, Quintana Roo

Besökt Barquito Mawimbi Beach Bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!