“Helt ok mat.”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 17 mars 2017

Helt ok mat tyckte vi. Grillad hummer, grillad kyckling, båda med fräsch sallad och ris. Den tredje personen åt quesadilla med kyckling och det var torrt tyckte han. Vi var 3 personer och ingen åt pizza.

Tack BitteWesterlund

Omdömet skrevs 8 mars 2017

Kan varmt rekomendera Edelyn om du vill ha god Pizza. Öns bästa!
Tuna Pizzan var min absoluta favorit.

Tack Eric S
Omdömet skrevs 27 januari 2017

Efter att ha hört så mycket om denna hummerpizza (både bu och bä) var vi tvungna att testa!
Det var pizzerian Edelyn vi fått rekommenderad och också den vi valde att prova.
Svenska priser på pizzorna (ganska dyra med andra ord), inte riktigt vad man väntat sig när man betalar nästan hälften för andra liknande luncher.

Pizzerian är belägen mitt på torget på ön Holbox. Servitören får tyvärr inga plus i kanten men de kunde baka pizzor i alla fall.
Gemensamt med all annan mat (förutom enstaka undantag) så smakade inte pizzorna så mycket, annat än hummerpizzan som smakade hummer och faktiskt var riktigt god.

Rekommenderar ett besök för en lunch, ta det för vad det är. Sitt ute och ta en öl i skuggan!

Tack Martin S
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

En oförväntad upplevelse. Det var fantastiskt gott och vällagat i en enkel men ren lokal. Nu börjar vi förstå mexikansk mat.

Tack StaffanCalais
Omdömet skrevs 27 december 2016

Enkel resaturang men med vänlig personal och riktigt goda tacos. Smakade både med kyckling och med kött. Kanon!

Tack Ebbaebbit

Resenärer som tittade på Pizzeria Edelyn tittade också på

Holbox Island, Quintana Roo

Besökt Pizzeria Edelyn? Berätta vad du tyckte!