Öppet i dag: 10:00 - 20:00

från
2 756,73 kr
per vuxen
Kontrollera tillgänglighetVisa fullständig produktinformation

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Sätt du kan uppleva Celler Devinssi på
från 2 756,73 kr
från 2 871,59 kr
från 2 986,45 kr
från 11 865,42 kr
Omdömet skrevs 5 januari 2022

Jordi gav oss en fantastisk och oförglömlig upplevelse när han lät oss prova ett urval av Devinssis högklassiga röda viner ute i vinfälten, med en oslagbart vacker utsikt. Jordi har förmågan att förmedla detaljerad information på ett intresseväckande sätt. Hans djupa engagemang och humor är enastående. Samtliga viner, i olika prisklasser och vart och ett med sin tydliga karaktär, höll mycket hög kvalitet. Devinssi är en bodega värd att följa på nära håll och att återvända till!

Datum för upplevelsen: januari 2022
Tack KristinEhrenborg
Jordi U, Manager på Celler Devinssi, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2023

Hello Kristin, thank you so much for your visit and for your nice opinion of our wines and service. We'll be glad to host you again. Kind regards och skål! Jordi

Omdömet skrevs 24 oktober 2021 från mobil enhet

Fantastisk provning som började med att vi hoppade in i guiden, Jordis bil. På skumpig väg åkte vi mellan vinrankorna och Jordi berättade med entusiasm och inlevelse om regionen Priorat. Provningen var bland deras vinrankor med ljuvlig utsikt. Vi provade 4 underbara viner i varierande prisklass. Till det chark och ostbricka. Jordi var fantastisk att lyssna på, så kunnig och intressant. Efter provningen åkte vi till deras destilleri i lilla byn Gratallops. Ett litet vinhus värd ett besök för deras goda viner och härliga provning.

Datum för upplevelsen: oktober 2021
Tack cecidn

Hello dear visitors, tack så mycket for your kind opinion of the experience! We hope to see you again at our place. Kind regards... och skål! Jordi

Omdömet skrevs 30 juni 2021 från mobil enhet

Fantastiskt på alla sätt. Möttes upp och fick hoppa in i guidens bil som tog oss runt på deras olika egen ägda marker. Stannade vid en av dem och fick då förklarat en hel del om Priorat. Sedan en rundtur innan vi landade på deras vineri i centrum. Ett litet mysigt vineri där de gör allt själva och förklarar processen med framställningen. Efter det provades 4 viner och fina tapastallrikar med kallskuret dukades fram. En riktigt hjärtlig och familjär provning som vi inte kan ge mer än toppbetyg till ett fantastiskt pris.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack MaxBenTah
Jordi U, Manager på Celler Devinssi, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2021

Dear friends! Thanks for visiting us and for sharing your opinion of your experience with Celler Devinssi. It'll be a great joy to welcome you here again. Meanwhile, if you'd like to enjoy more of our wine in Sweden please contact our Swedish distributor. Skål! Jordi

Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Riktigt bra upplevelse med bästa guiden Jordi. Härliga vyer i kombination med vinprovning i solnedgången, magiskt!

Datum för upplevelsen: juli 2019
2  Tack Travelliner
JordiUstrell43737, Manager på Celler Devinssi, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2019

Dear friends, thanks for choosing us and sharing your opinion. Tack så mycket, J.

Omdömet skrevs 17 juni 2019 från mobil enhet

Vi hade bokat vintur i förväg och åkte bil till fältet för att se alla druvor. Området är väldigt kargt men ändå så vackert:) Vi provade vitt & rosé med den allra vackraste utsikten. Sen åkte vi och tittade på övrig vinproduktion & provade underbara röda Priorat viner. En fantastisk trevlig provning:) Stort tack :)

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Sabina_B_700
JordiUstrell43737, Manager på Celler Devinssi, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2019

Dear Sabina, thanks for your visit and for your high opinion of our modest work. Tack så mycket! J.