“Fridfullt och vackert”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
“Fridfullt och vackert”
Omdömet skrevs 2 september 2019 för en vistelse i september 2019

Vi hade en underbar vecka på Sa Clota Nova! Väldigt avslappnande ställe där vi ofta låg vid poolen, grillade (se upp för grannkatterna; en snodde en köttbit när vi hade ögonen på annat håll!), läste och coolade ned. Väldigt nära till Lidl och stan och en bra utgångspunkt om du vill utforska den sydöstra delen av ön. Catalina var lätt att få tag på när utomhusduschen krånglade och vi fick massor av bra info innan vi kom. Vi sov väldigt gott och rummen och badrummen var stora och bekväma. Det tredje sovrummet var litet men det använde vi inte. Det var fridfullt, bräkande får på ängarna utanför på morgonen, tyst och lugnt.

Datum för vistelsen: september 2019
Omdömet skrevs 28 april 2017 för en vistelse i april 2017

Datum för vistelsen: april 2017
Svar från företaget
feb 6 2018
Muchas gracias por su valoracion, aunque la he visto muy tarde.
No dude en ponerse en contacto conmigo si desea repetir sus vacaciones con nosotros.

Saludos cordiales, Catalina
Omdömet skrevs 15 juni 2016 för en vistelse i juni 2016

Datum för vistelsen: juni 2016
Standard Rum
Läge Renlighet
Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera