“Una casa de lujoo!!”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Casa San Ginés

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
5 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden
Översikt
Semesterhus -
2 sovrum, 1 badrum, för 4
Aracena, Sierra de Aracena and Picos de Aroche Natural Park, Province of Huelva, Andalusien

Omdömen från våra medlemmar

Utmärkt - baserat på 5 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

Maribel G
Province of Jaen, Spanien
1 omdöme
Omdömet skrevs 5 februari 2016 för en vistelse i januari 2016

Datum för vistelsen: januari 2016
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Tanto el jardín como la casa tienen mucho encanto
Resegrupp: Con mi pareja
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
feb 26 2016
Vosotros también sois un lujoo!! de huéspedes.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera