“oslagbart bra.”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“oslagbart bra.”
Omdömet skrevs 18 september 2017 för en vistelse i september 2017

Jag är mer än nöjd med betta boende.Inredningen är underbart vacker och allt är bekvämt, man saknar ingenting. Ägaren är mycket vänlig och hjälpsam. Byn Alcochete är fin och pittoresk och lolakbefolkningen är enormt vänliga och tillmötesgående Det är lugnt och fridfullt. Även som ensam kvinna kan man promenera på kvällen utan att känna sig osäker. Restaurangerna är jätte bra med fin betjäning. Kan varmt rekomendera Alcochete 3 rooms house samt även Alcochete 2 rooms apartment som ligger nästan brevid.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera