“Pizzan är bra”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt en variation av pizza, pasta och sallad vid fyra olika tillfällen. Pizzan var bra - pizzabotten var tunn och krispig. Den vegetariska pizzan var inte dum. Salladen var god och ingen av oss blev dåliga. Pastan var rent av dålig. Hård pasta, simmade i olivolja. Även den italienske hovmästaren insåg att kvaliteten är långt ifrån vad man får i Italien.
Deras glass var dock god.
Frågar man katterna så gillade dem maten.

Tack Per E H

Omdömet skrevs 25 december 2017

Hårstrå i båda huvudrätterna är inte imponerande , vinet för varmt, fel nota
Urusla wc möjligheter men god glass

Tack Cinahalland
19eagle77, Proprietario på Mama Mia, svarade på det här omdömetSvarade 26 december 2017

Kära cinahalland,
vi ångrar att du inte hade en trevlig upplevelse. Förresten har alla våra kockar hattar och ingen har långt hår. Vi rengör toaletter var tredje timme. Om kunderna inte är välutbildade kan vi inte göra någonting. Vi serverar kallt vitt vin och rött vin vid rumstemperatur. Du kan alltid be om en seau à glace.
Vänliga hälsningar.

Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Vi var här och åt vid två tillfällen, den ena gången var det fullt när vi kom men efter att ha väntat endast 2-3 min fick vi bord. Beställde pizza som var fantastiskt god. Den andra dagen var vi 8 pers, så då bokade vi bord. Maten var jätte god dock tog det över en timme innan den kom. Men den som väntar på något gott...

Tack Caroline P
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Mysigt beachvolleymen mycket varierande mat. Hummerpasta mycket god. Friterade jätteräkor smaklösa, samma sak med friterade calamari. Bruschettan ren katastrof.

Tack Almgren4711
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Vi var på Mama Mia två ggr. Första gången beställde vi pizza som kom snabbt och var riktigt god (riktig mozzarella på).
Andra gången tog det riktigt lång tid innan maten kom. När vi kommit halvvägs upptäckte vi en stor död fluga i mackan, den syntes bara eftersom vi delade isär smörgåsen. Inte okej!
De drog av lite på notan när vi klagade. Vi gick inte dit igen.

Tack mariamikaela
19eagle77, Proprietario på Mama Mia, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2017

Kära Maria,
vi beklagar de olägenheter som du upplevt. om du hade talat med mig och inte med min servitör, din måltid har varit gratis. Vänliga hälsningar.

Resenärer som tittade på Mama Mia tittade också på

Besökt Mama Mia? Berätta vad du tyckte!