“Toppen!”

Kök: Afrikanskt
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

God mat och drinkar. Mysig restaurang med en fantastisk utsikt. Personalen var supertrevliga och gav bra service.

Tack emmaa-joha

Omdömet skrevs 2 februari 2020

God mat och trevlig personal! Rekommenderar verkligen om ni besöker nungwi! Även fin utsikt samt mysigt!! :)

Tack lovisan94
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Riktigt god mat på denna resturang, rekommenderar verkligen att besöka denna resturang om du har vägarna förbi nungwi! Trevlig personal också!

Tack 673mattiasl
Omdömet skrevs 10 januari 2020

Vi är jätte nöjda med servicen här! Maten vad god och kryddig. Rekommenderar detta för alla. Otroligt fin utsikt, ät gärna en middag här vid solnedgången. Vi njöt till max. Hälsningar från paradiset.

Datum för besöket: januari 2020
Tack SaraNosh
Omdömet skrevs 19 december 2019

Jätte bra! Super fin och god mat med bra smak. Trevlig personal och service! Rekommenderar varmt för folk som vill ha det lite lyxigare.

Datum för besöket: december 2019
Tack Kajsaosth

Resenärer som tittade på Cinnamon Restaurant tittade också på

Besökt Cinnamon Restaurant? Berätta vad du tyckte!