“Yes”

Kök: Afrikanskt
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och likaså servicen. Ligger mitt på stranden och trots att den är något dyrare är det värt vartenda öre!

Tack Josefine K

Omdömet skrevs 8 januari 2018

Maten var bra, menyn väldigt varierad så det fanns något för alla. Inte det billigaste men nog den bästa maten vi åt under våra dagar i Nungwi

Tack Maria L
Omdömet skrevs 3 juli 2017

En riktigt bra och trevlig restaurang. Fantastisk personal och underbar utsikt.
Maten i Tanzania och på Zanzibar håller enligt våra mått mätt allmänt dålig standard.
Dock serveras här mat som håller lite bättre kvalitet än generellt.
Avslutningsvis vill vi ge den hårt arbetande och mycket trevliga personalen en liten extra eloge.

Tack mpmedia
Omdömet skrevs 15 januari 2017

En mycket bra restaurang med utsikt över stranden. Passar lika bra vid lunch som vid middag. Maten är god och servicen mycket bra.

Tack Hans R
Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Jätte trevlig personal, snabb service och supergod mat! Verkligen värt det lite dyrare priserna. Läget och utsikten är ett plus

Tack Sophia T

Resenärer som tittade på Cinnamon Restaurant tittade också på

Nungwi, Zanzibar

Besökt Cinnamon Restaurant? Berätta vad du tyckte!