“Underbar personal”

Kök: Afrikanskt
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 3 juli 2017

En riktigt bra och trevlig restaurang. Fantastisk personal och underbar utsikt.
Maten i Tanzania och på Zanzibar håller enligt våra mått mätt allmänt dålig standard.
Dock serveras här mat som håller lite bättre kvalitet än generellt.
Avslutningsvis vill vi ge den hårt arbetande och mycket trevliga personalen en liten extra eloge.

Tack mpmedia

Omdömet skrevs 15 januari 2017

En mycket bra restaurang med utsikt över stranden. Passar lika bra vid lunch som vid middag. Maten är god och servicen mycket bra.

Tack hansr796
Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Jätte trevlig personal, snabb service och supergod mat! Verkligen värt det lite dyrare priserna. Läget och utsikten är ett plus

Tack Sophia T
Omdömet skrevs 20 juni 2016

God mat med bra smak. Lagom mycket att välja på och en meny som är porsvärd. Fräscht och bra service. Här kan du sitta en regnig dag eller njuta av solnedgången.

Tack Nellsan
Omdömet skrevs 5 januari 2016 från mobil enhet

Asiatisk wok med kyckling smakrik och god. Satayspett goda. Biff med pommes mindre bra. Segt kött. Väntetid ca 45 min trots att vi var där tidigt på kvällen

Tack Eva L

Resenärer som tittade på Cinnamon Restaurant tittade också på

Nungwi, Zanzibar
Nungwi, Zanzibar

Besökt Cinnamon Restaurant? Berätta vad du tyckte!