Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 093)
Filtrera omdömen
1 094 resultat
Medlemsbetyg
404
492
132
41
25
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
404
492
132
41
25
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 094 omdömen
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Rymliga lägenheter med bra utrustning (tex tvättmaskin och diskmaskin) och toppenläge på Isla Canela! Stor balkong och två badrum i trerumslägenheterna. Liten supermarket i princip utanför porten med det mesta man behöver. Dock finns det en större och även lite billigare affär tvärs över viken, i Punta des Moral. Gå över bron och ta höger. Den ligger på vänster sida efter ca 100 m.
Pool och solstolar finns på gården. Lugnt poolområde. Ingen barnpool, och poolen är ca 1,4 m djup. Ev kan man störas av aktiviteter på grannhotellets poolområde.
Nära till stranden, som ligger bakom hotellet (cirka 5 min promenad). Träbro leder till stranden från strandpromenaden. Det finns en grind från poolområdet till strandpromenaden, men vi hade nog inte rätt nyckel för att kunna öppna den.
På grannhotellet kan man handla i baren och även äta på bufférestaurangen. Det är bara att betala i receptionen. En dricka ingår! På innergården finns också två mysiga restauranger som är öppna vissa dagar i veckan. På den måste man boka bord minst en dag i förväg. Annars finns det en supermysig restaurang på väg till stranden, som heter Sonrisa. Jättegod mat, mysigt häng och goda drinkar!
Personalen är trevlig och vänlig, men inte jättebra på engelska. Det skadar inte att ha några fraser på spanska i bagaget.
Lugnt område, trots att hotellet ligger på huvudgatan.

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste med familjen
1  Tack lottenf2016
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
P-Stor, Gerente på Playamarina Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2017
Google-översättning

Dear Guest,
Thank you very much for sharing your experience with us. Our aim is that all our guests have a pleasant stay and that’s why we work for, trying to improve every day.
We are at your whole disposal and hope you can come to visit us soon. In the meantime we will keep working to achieve that all our guests enjoy their stay with us.
Best regards,
Merlina Moreno
Manager PlayaMarina Spa Hotel & Resort****

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 maj 2017

Rummen stora med fina balkonger. Service bra och möjlighet till Late check out fram till kl 18.00 vilket är bra för sena kvällsflyg till Sverige. Matsalen trivsam med varierad mat som passar de flesta. Poolområde rent och välskött och stort. Många golfare som ger bättre plats åt "icke golfare" . Närhet till enorm strand mot Atlanten med promenadvänlig hård sand. Läget passar för avkoppling och nöjeslivet mycket begränsat eller obefintligt, iallafvall på försäsongen.

Rumstips: Rum finns mot alla vädersgträck, från morgon till kvälls sol, m ot pool/hav eller parkering.
Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
2  Tack Eva G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
P-Stor, Gerente på Playamarina Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2017
Google-översättning

Dear guest,
I would like to thank you for your kind comments emphasizing you felt really comfortable during your stay. One of our main objectives is to make our guests feel comfortable.
We are at your whole disposal and hope you can come to visit us soon. In the meantime we will keep working to achieve all our guests enjoy their stay with us.
Best regards,
Merlina Moreno
Manager PlayaMarina Spa Hotel & Resort****

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2016

Hotellet har två utomhuspooler och en stor jacuzzi som alla får använda. Det finns även inomhuspooler och en spaavdelning som man får betala extra för. Vi upplevde att allting fungerade bra på hotellet och även om man har all-inclusive så är maten ganska varierande. Det är buffé samt några kockar som lagar kött och fiskrätter samt pannkaka eller pasta. All dryck ingår också men det är bordservering så man måste beställa den via en kypare. Gästerna är mest spanska barnfamiljer och personalen pratar oftast bara spanska och en del engelska eller tyska. Rummen var stora med både dusch och badkar så man kan utan problem bo två vuxna och två barn i ett rum. Det som kostar extra är kassaskåp på rummet för 28 EUR/vecka och wi-fi som man kan köpa för 20 EUR/vecka. Den fungerar dock ganska dåligt och man är tvungen att logga in hela tiden på sin smartphone. Stranden ligger 5 min gångväg från hotellet och är väldigt fin med stora vågor och varmt vatten.

Rumstips: Rum mot poolen är att föredra. Alla rum har en balkong eller uteplats.
Datum för vistelsen: juli 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
1  Tack Christoph H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
P-Stor, CM på Playamarina Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2016

Tack så mycket för din fina orden. Vi skulle älska att se dig igen i vår kedja.

Playamarina Spa Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 29 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
P-Stor, Gerente på Playamarina Spa Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen