“Fantastiskt!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Fantastiskt!”
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Fantastisk terrass med underbar utsikt! Bra läge med närhet till centrum, buss, hamn och affär. Mycket mysig/fräsch lägenhet! Rekommenderas varmt!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 25 2017
Grazie per la tua recensione, è stato un piacere averti con noi.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera