“Bra pris, snabb service ”
Omdöme om Cafe' O Bar

Cafe' O Bar
Rankad som nr 11 av 135 Restauranger i Takua Pa
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Resesällskapet bestod av 7 personer. Personalen fixade alltid sittplatser åt oss när vi kom för att äta, lunch eller middag. Glada miner o bra service gjorde att vi kom tillbaka flera gånger.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 937jeanettef

Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Ätit här flera gånger både lunchen och middagen som varit riktigt bra servicen mycket bra och familjär rekommenderas varmt..

Datum för besöket: januari 2020
Tack K7360VOrogerk
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Bästa maten i Khao Lak! Under två veckors tid åt vi här nästan varje idag, ofta både lunch och middag och varje gång var maten och servicen fantastisk. Barnen älskade deras mat, särskilt Thaimaten men åt även spagetti med meat sauce och sallad/club sandwich. Vi åt ofta av räkor/kyckling med cashewnötter, Pad thai, soppa, fried rice, anka och testade flera av de andra thailändska rätterna. Passion fruit shake drack mannen två om dagen. Supertrevlig ägare och personal och väldigt fina råvaror. Allt gick att lösa då vi gärna äter mindre socker och det var aldrig något problem att ändra lite i menyn. Finns ingen anledning att äta någon annanstans, vi blev bara besvikna och ångrade oss! Stort tack för att ni gjorde det så lätt för oss med barnen, de åt både en och två rätter vid varje mål.

Datum för besöket: januari 2020
Tack jazmine77
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Otroligt bra mat, trevlig personal och väldigt populärt ställe. Rekommenderar alla dagar i veckan.
Testade detta första dagen i Thailand och det är det bästa vi gjort

Datum för besöket: december 2019
Tack WilmerLun
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

En fin och trevlig liten restaurang med fräscha råvaror.
Mycket trevlig personal.
Prova deras glasnudelsallad som är riktigt bra.

Datum för besöket: november 2019
Tack johanh445

Resenärer som tittade på Cafe' O Bar tittade också på

Takua Pa, Phang Nga Province

Khao Lak, Phang Nga Province

Besökt Cafe' O Bar? Berätta vad du tyckte!