Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Ravindra Beach Resort & Spa
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Pool
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Pool
Visa hotell
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Carunda Hotel(Jomtien Beach)
Visa hotell
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Savotel(Sattahip)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt internet
Omdömen (531)
Filtrera omdömen
531 resultat
Medlemsbetyg
284
156
59
24
8
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
284
156
59
24
8
Läs vad resenärer säger:
FiltreraAlla språk
Listan uppdateras ...
16 av 531 omdömen
Omdömet skrevs januari 10 2017

Hotellet ska vara 5 stjärnor men vi upplevde det som 3.
Väldigt dålig standard. Dålig internet, illa luktande rum, hårda och gamla sängar. Personal som inte pratar bra engelska. Hotellet ligger off, på kvällarna händer det absolut ingenting i närheten!
Vi kan inte rekommendera någon att bo här.
Det enda positiva är helt ok pool.
Mycket ryssar!
Frukosten är helt ok.
Stranden är också helt ok.

  • Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Negar Y
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FOM_Ravindra, Front Office Manager på Ravindra Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade januari 14 2017
Google-översättning

Dear Negar Y,

Thank you for very much for taking the time to write about your recent holiday experience. I am however disappointed to learn that your stay did not meet your expectation. I have taken note of the points you have mentioned and share with team for corrective action.

We hope to have a chance to welcome you back again.

Kind regards,

Kann Sara-puech
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs januari 7 2014

Vi bodde 5 nätter över nyår 2013/14. Hotellet ligger i ett lugnt område. Rymliga och fräscha rum (tyvärr luktade vårt mögel), övriga i resesällskapet hade dock inte detta problem. Hela hotellområdet var mycket rogivande och fint med 3 pooler och egen strand. Vattnet i havet var grumligt. Gott om solstolar. Frukosten var bra dock tråkig och stojig frukostresturang. Maten i strandresturangen var ojämn, dålig service på denna resturang. Personalen i receptionen var dock mycket hjälpsamma. Vi var också med på den obligatoriska och dyra nyårsfesten. Maten var fantastisk, hela arrangemanget var mycket påkostat inklusive nyårsfyrverkeriet. Tyvärr glömdes dom engelsktalande gästerna då hela kvällen presterades på ryska av festens värd. Det var mycket ryska gäster under nyårshelgen. Det finns inte mycket att göra utanför hotellområdet utan man får ta en taxi till city om man vill äta eller shoppa.

Bodde här: Januari 2014, reste med familjen
Tack Patrik A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Charlie T, Manager på Ravindra Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade januari 17 2014
Google-översättning

Dear Patrik A,

Thank you for your recent stay with us. I’m glad you were able to enjoy a relaxing holiday at our resort. I appreciate you taking the time to offer your comments as your feedback is invaluable in helping us to improve our services and facilities for future guests.
Our resort is a very nice place to get away from all the hassles of everyday living.
The climate at the moment in Thailand is cold and dry unfortunately this will cause problems that you experienced at our resort.
We were pleased that you enjoyed your stay and that you thought our hotel was very peaceful.
We are in the middle of our peak season here at the resort and our restaurant is always very popular at all times so sometimes it can appear to be very busy and the restaurant staff can get put under pressure.
We continuously train all of our staff in customer service and we also employ an English teacher to teach them English language skills.
We truly hope that we will be given another chance for you to experience a truly and rightful pleasant stay with us again. Please reach out to me in the future as I would like to ensure that a more than accommodating stay be promised.


Kind regards

Charlie Tangbholbhisuthi
Resident Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs februari 21 2010

Stor pool, helt nytt hotell, nya rum och rent.
Förmodligen är det ett nytt hotell, jag känner att allt fortfarande är i gott skick, bara det att personalen är svår att kommunicera med, men villiga att hjälpa till.
Mycket tyst, stranden är inte så trevlig, men poolen är stor, jag gillar det.
Rummet är stort, stor säng, rent.
Men internet måste man betala extra för.
Tyvärr provade vi inte spa:t.
Frukosten är utmärkt, mycket att välja på.
Till slut, allt verkar vara okej.
Men jag kan inte se mig själv komma tillbaka hit.

Tack phamondate
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
yossaphon, Manager på Ravindra Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 22 2011
Google-översättning

Dear Valued guest,

Thank you for your comments. We sincerely regret that your recent stay did not meet your expectations. I believe a colleague has been in touch with you regarding your concerns. We could only hope that you would consider staying with us again on your next trip to Pattaya. We would certainly welcome the opportunity to regain your confidence in our services.

Kind regards,


Yossaphon Tangbholbhisuthi
Resident Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs augusti 2 2017

  • Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FOM_Ravindra, Front Office Manager på Ravindra Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade augusti 4 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 30 2017

  • Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FOM_Ravindra, Front Office Manager på Ravindra Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade augusti 2 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen