“Semester”

Rankad som nr 4 av 16 Restauranger i Bel Ombre
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Bra all inclusive men åk inte hit i Juli då det är väldigt blåsigt och regnar varje dag. Trevligt personal men bord måste bokas i god tid för att få plats.

Tack Jocke-linda

Omdömet skrevs 10 februari 2016

Restaurangen ligger alldeles vid stranden och vissa bord var helt anpassade för att se havet. Maten var god och personalen är trevlig.

Tack Lena H
Omdömet skrevs 10 februari 2015

Bästa restaurangen, bra service, bra meny, helt underbar fisk men rätterna kan variera ibland beroende på kock.

Tack Peter E
Omdömet skrevs 2 december 2014

Till vår stora förvåning fick man välja bland en massa olika viner vilket vi absolut inte hade förväntat oss. Till detta så var det en alldeles utsökt meny med kanonmat!

Tack Martin B
Omdömet skrevs 24 juli 2014

Snygg restaurang med bra poolhäng. Menyn innehåller bra pasta. Pizza och sandwich alternativ. Lite långsam service och ouppmärksam.

Tack Sophie R

Resenärer som tittade på Infinity Blue tittade också på

Le Morne, Riviere Noire District

Besökt Infinity Blue? Berätta vad du tyckte!