Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (6 693)
Filtrera omdömen
6 693 resultat
Medlemsbetyg
2 635
2 459
943
350
306
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 635
2 459
943
350
306
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 6 693 omdömen
Omdömet skrevs 28 mars 2014

Ett hotell med 1700 rum, gäster överallt. Trots Gold level i Starwood guest program , fick vi ett rum på våning 6 mot ett yttertak och total avsaknad av utsikt eller balkong. Uppgradering kunde inte erbjudas trots vår status men det gick bra att köpa sig till ett bättre rum så det fanns trots allt tillgänglighet. Hotellet har mycket gäster och det märks, dåligt med solstolar trångt i poolerna. Ouppmärksam personal vid poolservice, mängder med "reserverade " solstolar utan att personalen agerar. Solstolar på stranden " Sheratons " kostar 45 dollar / dag. Dyrt och ogästvänligt. De "bästa " solstolarna vid poolen kostar pengar. Hotellet är slitet, mörka korridorer. Dåligt möblerade standardrum utan sitt möjligheter för 2 personer. Att köpa till Fukost är mycket dyrt och inte att rekommendera. Se till att ni får med det i er bokning på annat hotell. De stjärnor som de har motsvarar inte hotellstandard som man är van vid i Europa. Detta hotell förtjänar inte sina fyra stjärnor. Det finns så många andra hotell som är bättre till samma pris på Waikiki Beach så välj ett annat hotell för bättre boende, service och standard till samma pris. Vi är återkommande Sheraton gäster men detta hotell är inte bra nog att kallas Sheraton.

Tips för att välja rum: minst våning 7 , för att komma upp en bit.
  • Bodde här: mars 2014, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Joakim B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
StarwoodWaikiki1, Manager på Sheraton Waikiki, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
StarwoodWaikiki1, Manager på Sheraton Waikiki, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
StarwoodWaikiki1, Manager på Sheraton Waikiki, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen