22 personer tittar på det här hotellet
Priceline422 US$
Official Site423 US$
Trip.com670 US$
Omdömet skrevs 19 mars 2017

Fina rum och bra läge vid Waikiki stranden. Hotellet erbjuder även en gratis trolley tur mot uppvisande av rumsnyckel. Den var jättebra med en förare som verkligen kunde guida sin tur.
När vi kom till detta fräscha hotell efter cirka 30 restimmar och erbjöds rena ljumna tvättlappar och en POG som vi aldrig efter hittat en liknande (på två veckor), då föll vi direkt.
Restauranger som erbjuder jättebra mat.
Det enda jag saknade var krokar! Ingenstans att hänga min kroknecessär.
Jaja, det kommer inte hindra mig att återvända.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 773magdalenar
OutriggerREEFResort, Front Office Manager på Outrigger Reef Waikiki Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2017

Thank you for choosing to stay with us at the Outrigger Reef Waikiki Beach Resort!

We appreciate you taking the time to share your experience on TripAdvisor. We’re delighted to hear that you enjoyed your clean room accommodations and the location of the hotel on the beachfront in Waikiki. We’re also happy that you enjoyed all of our amenities, the Waikiki Connection Trolley and restaurants we have on property.

We look forward welcoming you back real soon!

Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Check in proceduren tog 50 min! På en semester på en plats som denna vill man inte spendera för mycket tid att checka in och ut! Det amerikanska systemet med dricks 15-20% är pinsamt! Fyll fickorna med småsedlar, vart man än vänder sig finns en utsträckt hand, ibland vet man inte ens varför! Ingen fri Airport shuttle 12$ pp!

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack m95bopa
OutriggerREEFResort, Manager på Outrigger Reef Waikiki Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2016

Aloha! We're shocked to read of your check-in experience. Please accept our sincere apologies and know that is not the norm. We hope your travels to Hawaii was otherwise enjoyable and that you will consider coming back to visit us.

Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Jag och fästmannen bodde på detta hotell i mars under två veckor. Vi hade det underbart här, tyckte om att detta hotell var stort, det finns lite affärer längst ner.
Stranden ligger precis utanför från andra ingången, det gjorde det ännu bättre! Det var så himla skönt att slippa gå så långt eller behöva åka till en strand.
Rummen var bra, det var alltid bra städat. Personalen vid receptionen var alltid trevliga.
Det finns en massa restauranger runt om, hotellet ligger rätt centralt i Waikiki.
Vi återvänder gärna till detta hotell igen!

Datum för vistelsen: mars 2016
2  Tack MsFluffyB
OutriggerREEFResort, Front Office Manager på Outrigger Reef Waikiki Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2016

Thank you for taking the time to share your experience staying at the Outrigger Reef Waikiki Beach Resort. Thank you once again for taking the time to write this review. Aloha

Omdömet skrevs 16 januari 2016

Datum för vistelsen: december 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 15 december 2015

Bra rum, vacker utsikt och öppen reception med restauranger och butiker i entreplanet. Vi bodde nära stranden med promenad längs hela Waikiki beach. På hotellets område finns pool även öppen på kvällarna. Restaurangen vid stranden var fantastiskt härlig att sitta vid på kvällen med vågbruset några meter från bordet.

Rumstips: Välj gärna mot havet och högt upp.
Datum för vistelsen: november 2015
Tack Marianne S