Outrigger Reef Waikiki Beach Resort
Hilton Waikiki Beach(Honolulu)
Hilton.com
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 279 US$/natt.

Hilton.com
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 333 US$/natt.

• Pool
Ramada Plaza by Wyndham Waikiki(Honolulu)(Mycket prisvärt!)
Prince Waikiki(Honolulu)
Hyatt.com
The Modern Honolulu(Honolulu)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 334 US$/natt.

Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Check in proceduren tog 50 min! På en semester på en plats som denna vill man inte spendera för mycket tid att checka in och ut! Det amerikanska systemet med dricks 15-20% är pinsamt! Fyll fickorna med småsedlar, vart man än vänder sig finns en utsträckt hand, ibland vet man inte ens varför! Ingen fri Airport shuttle 12$ pp!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack m95bopa
OutriggerREEFResort, Manager på Outrigger Reef Waikiki Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2016

Aloha! We're shocked to read of your check-in experience. Please accept our sincere apologies and know that is not the norm. We hope your travels to Hawaii was otherwise enjoyable and that you will consider coming back to visit us.

Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Jag och fästmannen bodde på detta hotell i mars under två veckor. Vi hade det underbart här, tyckte om att detta hotell var stort, det finns lite affärer längst ner.
Stranden ligger precis utanför från andra ingången, det gjorde det ännu bättre! Det var så himla skönt att slippa gå så långt eller behöva åka till en strand.
Rummen var bra, det var alltid bra städat. Personalen vid receptionen var alltid trevliga.
Det finns en massa restauranger runt om, hotellet ligger rätt centralt i Waikiki.
Vi återvänder gärna till detta hotell igen!

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack MrsTanner1
OutriggerREEFResort, Front Office Manager på Outrigger Reef Waikiki Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2016

Thank you for taking the time to share your experience staying at the Outrigger Reef Waikiki Beach Resort. Thank you once again for taking the time to write this review. Aloha

Omdömet skrevs 16 januari 2016

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 15 december 2015

Bra rum, vacker utsikt och öppen reception med restauranger och butiker i entreplanet. Vi bodde nära stranden med promenad längs hela Waikiki beach. På hotellets område finns pool även öppen på kvällarna. Restaurangen vid stranden var fantastiskt härlig att sitta vid på kvällen med vågbruset några meter från bordet.

Tips för att välja rum: Välj gärna mot havet och högt upp.
  • Bodde här: november 2015, reste med familjen
Tack Marianne S
Omdömet skrevs 20 december 2014

Dettahotell är rent,fräscht och har allt man behöver. Precis på stranden och nära till allt i Wakiki. Personalen är supertrevlig, och Shore bird restaurangen är supermysig att spendera kvällarna på, drinkarna hör är typiska för Hawaii, väldigt goda.

Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack Sara O