“Bra hotell Waikiki”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Outrigger Reef Waikiki Beach Resort
Rankad som nummer 15 av 84 hotell i Honolulu
MiljöledareSilvernivå
Omdömet skrevs mars 19 2017

Fina rum och bra läge vid Waikiki stranden. Hotellet erbjuder även en gratis trolley tur mot uppvisande av rumsnyckel. Den var jättebra med en förare som verkligen kunde guida sin tur.
När vi kom till detta fräscha hotell efter cirka 30 restimmar och erbjöds rena ljumna tvättlappar och en POG som vi aldrig efter hittat en liknande (på två veckor), då föll vi direkt.
Restauranger som erbjuder jättebra mat.
Det enda jag saknade var krokar! Ingenstans att hänga min kroknecessär.
Jaja, det kommer inte hindra mig att återvända.

• Bodde här: Mars 2017, reste med familjen
Tack Magdalena R
OutriggerREEFResort, Front Office Manager på Outrigger Reef Waikiki Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade mars 21 2017

Thank you for choosing to stay with us at the Outrigger Reef Waikiki Beach Resort!

We appreciate you taking the time to share your experience on TripAdvisor. We’re delighted to hear that you enjoyed your clean room accommodations and the location of the hotel on the beachfront in Waikiki. We’re also happy that you enjoyed all of our amenities, the Waikiki Connection Trolley and restaurants we have on property.

We look forward welcoming you back real soon!

Omdömet skrevs augusti 7 2016 från mobil enhet

Check in proceduren tog 50 min! På en semester på en plats som denna vill man inte spendera för mycket tid att checka in och ut! Det amerikanska systemet med dricks 15-20% är pinsamt! Fyll fickorna med småsedlar, vart man än vänder sig finns en utsträckt hand, ibland vet man inte ens varför! Ingen fri Airport shuttle 12$ pp!

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack m95bopa
OutriggerREEFResort, Manager på Outrigger Reef Waikiki Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade augusti 12 2016

Aloha! We're shocked to read of your check-in experience. Please accept our sincere apologies and know that is not the norm. We hope your travels to Hawaii was otherwise enjoyable and that you will consider coming back to visit us.

Omdömet skrevs augusti 7 2016 från mobil enhet

Jag och fästmannen bodde på detta hotell i mars under två veckor. Vi hade det underbart här, tyckte om att detta hotell var stort, det finns lite affärer längst ner.
Stranden ligger precis utanför från andra ingången, det gjorde det ännu bättre! Det var så himla skönt att slippa gå så långt eller behöva åka till en strand.
Rummen var bra, det var alltid bra städat. Personalen vid receptionen var alltid trevliga.
Det finns en massa restauranger runt om, hotellet ligger rätt centralt i Waikiki.
Vi återvänder gärna till detta hotell igen!

Bodde här: Mars 2016, reste som ett par
Tack MrsTanner1
OutriggerREEFResort, Front Office Manager på Outrigger Reef Waikiki Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade augusti 9 2016

Thank you for taking the time to share your experience staying at the Outrigger Reef Waikiki Beach Resort. Thank you once again for taking the time to write this review. Aloha

Omdömet skrevs januari 16 2016

• Bodde här: December 2015, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack 578hannahe
Omdömet skrevs december 15 2015

Bra rum, vacker utsikt och öppen reception med restauranger och butiker i entreplanet. Vi bodde nära stranden med promenad längs hela Waikiki beach. På hotellets område finns pool även öppen på kvällarna. Restaurangen vid stranden var fantastiskt härlig att sitta vid på kvällen med vågbruset några meter från bordet.

Tips för att välja rum: Välj gärna mot havet och högt upp.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2015, reste med familjen
Tack Marianne S
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Honoluluhotell
Outrigger Waikiki Beach Resort
427 omdömen
Trump International Hotel Waikiki
Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort
Visa priser

Besökt Outrigger Reef Waikiki Beach Resort? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Outrigger Reef Waikiki Beach Resort

Adress: 2169 Kalia Rd, Honolulu, Oahu, HI 96815-1936
Telefonnummer:
Region: USA > Hawaii > Oahu > Honolulu
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Spa Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 6 av Spahotell i Honolulu
Nr 6 av Romantiska hotell i Honolulu
Nr 7 av Affärshotell i Honolulu
Nr 7 av Strandhotell i Honolulu
Nr 8 av Familjehotell i Honolulu
Nr 9 av Lyxhotell i Honolulu
Prisklass: 2 270 kr - 3 361 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Outrigger Reef Waikiki Beach Resort 4*
Antal rum: 639
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Outrigger Reef Waikiki Beach Resort. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Outrigger Reef On The Beach Hotel Honolulu
Outrigger Hotel Honolulu
Outrigger Reef Beach
Outrigger Honolulu
Honolulu Outrigger

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?