Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Westin La Paloma Resort and Spa
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Pool
  • Restaurang
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Omdömen (2 923)
Filtrera omdömen
2 923 resultat
Medlemsbetyg
1 776
628
276
156
87
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 776
628
276
156
87
FiltreraAlla språk
Listan uppdateras ...
16 av 2 923 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs augusti 4 2017 från mobil enhet

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jim M, General Manager på Westin La Paloma Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade augusti 7 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 27 2017

  • Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jim M, General Manager på Westin La Paloma Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade juli 31 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 27 2017

Bodde här: Juni 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jim M, General Manager på Westin La Paloma Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade juli 31 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 25 2017 från mobil enhet

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jim M, General Manager på Westin La Paloma Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade juli 27 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 23 2017 från mobil enhet

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jim M, General Manager på Westin La Paloma Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade juli 26 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen