“Besvikelse”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 11 april 2018 från mobil enhet

Vi fick en rekommendation om denna restaurang men vi blev helt klart besvikna. Beställde risotto med svamp o tryffel, den var gjord på vanligt ris och smakade inget i närheten av en riktig risotto. Pasta carbonaran var gjord med någon slags svampsås så den skickade vi tillbaka till köket. Servitrisen verkade vara helt ny på jobbet, förvisso vänlig men inte helt alert. Kan inte rekommendera restaurangen.

Tack guje60

Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Vi har nu under de snaste två åren besökt Lungo Mare vid ett flertal tillfällen och beställt olika - mycket italiensk mat och vin - men aldrig blivit besvikna.
Lungo Mare levererar precis det du går och längtar efter. Senast idag, pasta med musslor, chianti-vin, utsökt gott till rimligt pris.

Tack Kjell J
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Tidigare om åren har detta varit ett av våra favoritställen i Denia. Men inte längre. Personalen var otroligt stressade, röriga och oengagerade. Det gick inte att påkalla deras uppmärksamhet förrän vi ätit upp då de snabbt ville servera efterrätt för att få bordet till kön. Det fick oss att känna oss stressade, osedda och då hjälper det inte att maten är god då den dukas ut som om det vore ett motorvägshak. Stor besvikelse och dåligt betyg från oss.

Tack Malin R
Omdömet skrevs 14 augusti 2014

Vi åt två gånger på denna restaurang. Båda gångerna mycket god mat, såväl pizzor som risotto. Min son åt en en cinco formaggio risotto som såg ut som gröt men smakade fantastiskt. Själv åt jag en pizza med tryffelkräm som var utmärkt om än lite udda. Min frus skaldjursrisotto var utmärkt.

• Atmosfär
Tack Niklas S
Omdömet skrevs 12 juli 2014

En skön atmosfär för både stora och små. De små kommer arr gilla deras pizzor som är helt outstanding. Alla pastarätter är jättefina om man är sugen på pasta. Till en Carpaccio serveras en pizza utan tillbehör, mycket gott.
Men det skall sägas att det inte är en spansk Restaurang och om man har barn med sig, toppen. Personalen mycket uppmärksam mot både stora och små. Bra öppettider.

• Atmosfär
Tack Elisabeth J

Resenärer som tittade på Lungo Mare Ristorante tittade också på

Denia, Costa Blanca

Denia, Costa Blanca

Besökt Lungo Mare Ristorante? Berätta vad du tyckte!