Tripadvisor
Publicera
Inkorg
“Fantástico apartamento frente a la playa que ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Datum för vistelsen: april 2017
Din ålder 35-49
Svar från företaget
apr 30 2017
Excelentes huespedes, como si no hubieran venido, limpios, amables, tranquilos, gente 10, ojala repitan.
Omdömet skrevs 17 april 2017 för en vistelse i april 2017

Datum för vistelsen: april 2017
Svar från företaget
apr 20 2017
Excelentes huespedes, muy limpios, tranquilos y encantadores, un placer volverlos a recibir, como si no hubieran estado.
alysil
Nivå 3 Skribent
15 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 18 juli 2015 för en vistelse i juni 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juni 2015
Resegrupp: Familj med småbarn
Din ålder 25-34
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera