Omdömet skrevs 9 april 2016

Helt okej för en natt. Rummet var lite litet men det fungerade. Sköna sängar. Finns frukost, som kanske inte är den bästa men tillräckligt att få i sig något. Finns pool men var inte aktuellt att använda. AC fungerade och även wifi, som ingår.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack HeleneA636
Chandra P, Manager på California Inn, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2016

Thank You for your review. We always want our customer to get the best service. We are happy you've loved your stay with us! Looking forward to see you again!

Omdömet skrevs 31 december 2015

Vi fick vad vi betalade för. Sköna sängar och något större rum än vad vi räknat med. För oss fungerade TV:n utmärkt, det finns badkar, mikrovågsugn och kylskåp. Detta är ett motell med många år på nacken men det finns inget att klaga på, så länge man inte har för höga förväntningar. Testade tvättmaskinen och tumlaren, de var dyrare än vanligt men gick också snabbt och det blev rent. Plus för många galgar på rummet. Det finns pool och vårt rum på marknivå hade direkt utgång från rummet till poolen, men vet inget om den för det var minusgrader när vi var där. Frukosten var bra, men det fanns ingenstans att sitta i den överfyllda "matsalen" och man får inte ta med maten till rummet så vårt alternativ var att stå. I rummet vi fick gick vattenstammarna till fastigheten så det lät jättehögt så fort någon annan spolade eller duschade, men för pengarna vi betalade för rummet valde vi att skratta åt det varje gång det hände - då gick det sova riktigt gott också, vi vande oss med ljudet. Skulle absolut kunna tänka mig att bo här igen en natt på genomresa.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack Christian J
Omdömet skrevs 29 mars 2015

Billigt hotell mellan Los Angles o LAS Vegas. Finns ett stort outlet i närheten. Kylskåp o kaffe på rummet. Mycket sköna sängar med sköna kuddar. Bra frukost med gröt, våfflor mm. Frukt fanns att få hela tiden i receptionen.

Datum för vistelsen: mars 2015
1  Tack MVGB
Omdömet skrevs 14 september 2014

God service vid incheckningen, trevliga rum med god luftkonditionering. Fri WIFI. Frukost ingår. Vi trivs för en natt. Humant pris, absolut prisvärt, 70$ 490 Skr, tillskillnad från andra motell vi besökt med priser mellan 900 - 2000 Skr för skrytrum.

Datum för vistelsen: september 2014
1  Tack Sture N
Omdömet skrevs 12 april 2013

Ett bra ställe att stanna om man inte vill köra hela sträckan från Las Vegas till LA. Frukosten och lokalen är utmärkta. Tillgången till dator och internet var ett stort plus. Närheten till olika restauranger på gång avstånd också ett plus.

Datum för vistelsen: april 2013
Tack Fredeng